'קורונה טיים'

השיטה ההומאופתית שהצילה חולי 'קורונה'

ההומאופתית החרדית הבכירה חושפת את השיטה בה הצליחה להציל חולי 'קורונה' - ובראשם: הגאב"ד; ורבה של פרנקפורט מספר על ההתרגשות בפתיחת בתי הכנסת (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אוריה לוסקי)

בתוכנית מבית 'כיכר השבת' - 'קורונה טיים', בהגשתו של חנני ברייטקופף, נדבר הערב (שלישי), עם ההומאופתית החרדית הבכירה וד"ר לגנטיקה ווירולוגיה, שתסביר כי יש תכשירים שיכולים לסייע לחולי הקורונה. רבה של פרנקפורט בגרמניה, יפתיע עם נתוני התחלואה הנמוכה בעיר ויספר על ההתרגשות בפתיחת בית הכנסת הראשון בעולם.

יהודית פלינט-גולובנציץ', היא הומאופתית קלאסית בכירה וד"ר לגנטיקה ולוירולגיה. מאז פרוץ הנגיף, היא חשה בתחושת שליחות, התכשירים הטבעיים אותם היא ממליצה - סייעו למספר חולי קורונה להבריא.

במהלך הראיון המרתק והלא -שגרתי, היא חושפת, כי גאב"ד 'העדה החרדית', הגרי"ט וויס, התרפא מהנגיף על ידי התכשירים שקולגה שלה - העובדת בשיטה שלה, המליצה עליו.

בעקבות כך, מספרת פלינט-גולובנציץ', מאות מבני היישוב הישן בירושלים (הצ'אלמרים), החליטו כי זו הדרך הטובה ביותר להינצל מהנגיף.

עוד היא הסבירה בראיון, כי התכשירים עליהם היא ממליצה - יש עליהם עדויות מהמגפות שהיו לפני 100 שנה (כמו החולירע והשפעת הספרדית) - שהצילו גם אז, את חייהם של האנשים.

פלינט-גולובנציץ' ביקשה להדגיש, שהיא לא מכנה את התכשיר כתרופה - כי זה לא מוכר בארץ כתרופה קונבנציונלית, אך מי שיטול את התכשיר - אין שום סיכוי שזה יזיק לו.

הרב חיים שושן, משמש כרבה של העיר פרנקפורט בגרמניה, וכאחד מעמודי התווך של רבנות גרמניה. בשבת האחרונה, ממשלת גרמניה קיבלה החלטה לאשר ליהודים לחזור ולהתפלל בבתי הכנסת.

הרב דיבר בהתרגשות עצומה, על הזכות שניתנה לו; להיות הבית כנסת הראשון בעולם שנפתח מאז שהנגיף חדר בעוצמה לחיי אזרחי העולם.

הרב תיאר את התרגשותו ביתר שאת, כאשר הזכיר את ניצול השואה, זיגמונד פרוינד בן ה-100, שלמרות הסכנה הגיע להתפלל בבית הכנסת - וסיפר אודותיו והסביר למה הם לא מנעו ממנו את ההגעה - למרות הסכנה - והדגיש כי אין לו קשר לזיגמונד פרויד.

התפילה בשבת האחרונה בבית הכנסת בפרנקפורט, ליד הבימה יושב הקשיש בן ה-100 (רפאל ארליך)

עוד הרב הסביר, איך למרות כל הקשיים, חיי היהדות והרוחניות בקהילה, רק פרחו בזמן הקורונה, והוא נהיה עסוק הרבה יותר ממה שהיה מורגל בעבר.

לסיום, סיפר הרב, איך אחד כמוהו עם שם משפחה - שושן, מדבר במבטא גרמני והוא רב בבית הכנסת 'אשכנז' - למרות שאביו מרוקאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר