פרסום ראשון

מח"ש סיימה את חקירת תקיפת עו"ד דב פרנקל

חקירת תקיפת עורך הדין דב פרנקל בעת שצעד לתומו בשכונת מאה שערים בירושלים, הסתיימה. תוצאות חקירת מח"ש הועברו לידי הפרקליטות, שם יקבלו החלטה (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תקיפת העו"ד (צילום: מצלמות אבטחה)

פרסום ראשון: במח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים), סיימו הבוקר (חמישי) את חקירת תקיפת עורך הדין דב פרנקל, בעת שצעד לתומו ליד בית הכנסת של תולדות אהרן בשכונת מאה שערים.

ל'כיכר השבת' נודע כי את תוצאות החקירה, העבירו לידי הפרקליטות, שם צפויים לקבל בקרוב את ההחלטה האם להעמיד לדין או לסגור את התיק.

עו"ד אורית חיון, המייצגת את השוטר מסרה בתגובה ל'כיכר השבת': "עם סיום החקירה שהייתה חורגת מכל פרופורציה סבירה בנסיבות האירוע, אנו סבורים שנעשה עוול גדול לשוטרים, ומקווים שהתיק ייסגר בהקדם".

עו"ד דב פרנקל הגיב על דבריה ומסר ל'כיכר': "העוול הגדול והיחידי שנעשה באירוע זה וניהולו, נעשה אך ורק לי ולי בלבד!. מדובר באירוע חריג עליו צריכים גורמי אכיפת החוק לתת את הדין".

כזכור, כפי שפרסם לראשונה כתב 'כיכר השבת', דב פרנקל, הבולט בחסידות הקנאית בשל העובדה כי עובד כעורך דין במשרדו של העו"ד הבכיר בעז בן צור, צעד בליל שבת לפני שבועיים וחצי מביתו לבית הוריו שב'מאה שערים', ופגש בכוחות משטרה שפשטו על השכונה כדי לאכוף את 'צו בריאות העם'.

בשלב מסוים ראו אותו שוטרי מג"ב, וזרקו אותו לפתע על הכביש בעוצמה רבה, למרות שלא עשה שום דבר.

צפו בראיון של עו"ד פרנקל ל'כיכר השבת' (ניהול ראיון: יוחנן בלייך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר