הכחשה גורפת

אריאל אטיאס חוזר לפוליטיקה? בש"ס מכחישים

דיווח: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הודיע לחברי הכנסת על כוונתו למנות את אריאל אטיאס לתפקיד שר לשירותי דת ויו"ר הוועדה למינוי דיינים • בש"ס מכחישים את הפרטים (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
חוזר למערכת. אריאל אטיאס (צילום: כיכר השבת)

במהלך השנים האחרונות יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, הפעיל לחצים רבים על השר לשעבר, אריאל אטיאס, לחזור למערכת הפוליטית. אטיאס סירב בטענה כי יש לו מחויבויות לעבודות שסגר בשוק הפרטי, עם זאת סייע לדרעי במשא ומתן הקואליציוני לאורך השנים והיה אחראי על חוק הגיוס מטעם ש"ס.

אך אמש (שלישי) דיווחה העיתונאית שירית אביטן כהן מ'מקור ראשון' כי דרעי הגיע להבנות שאטיאס ימונה לתפקיד השר לשירותי דת.

גורם רשמי בש"ס הכחיש בשיחה עם 'כיכר השבת' את הפרטים ואמר כי הנושא אכן עלה על הפרק אך טרם ברור האם המינוי יצא אל הפועל.

יצוין כי יו"ר ש"ס אריה דרעי תומך בחזרתו של אטיאס לפעילות פוליטית אך אטיאס מצדו מסב לחזור בשל מחויבויות לעבודות בשוק הפרטי.

במידה והממשלה תחזיק מעמד בשלוש השנים הקרובות, הרי שהשר לשירותי דת מטעם ש"ס יהיה אחראי גם על מינוי הרבנים הראשיים לישראל. כך גם יהיה אחראי על בחירת רב ראשי לתל אביב וירושלים.

באשר לחלוקת התיקים הנוספים במפלגה מסתמן כי: ח"כ יואב בן צור - סגן שר במשרד הפנים; יצחק כהן - סגן שר האוצר; משולם נהרי - סגן שר הרווחה; יעקב מרגי - יו"ר ועדה בכנסת; מיכאל מלכיאלי - סגן יו"ר הכנסת.

אריאל אטיאס באולפן 'כיכר השבת', ערב הבחירות

כזכור, גם לאחר פטירתו של השר דוד אזולאי ז"ל, דרעי הפעיל לחצים על אטיאס שיסכים להיכנס לתפקיד הבכיר, אטיאס סירב והגיב: "אני רואה בשליחות הציבורית מטעם תנועת ש"ס - זכות גדולה, אולם בשלב זה, אני אמשיך לפעול למען הציבור, ככל שיידרש על ידי מוצעת החכמים ויו"ר התנועה, אך ללא תפקיד רשמי".

אטיאס פרש לפני כשש שנים מתפקידו בכנסת, לאחר שש"ס נותרה באופוזיציה. אטיאס הפתיע את המערכת הפוליטית והודיע על הפרישה אליה לא התרגלו בש"ס: "אחר שנים רבות של פעילות אינטנסיבית, לילות כימים, לטובת הציבור ולאחר פטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל הרגשתי צורך לקחת פסק זמן מחברותי בכנסת", כתב בהודעת הפרישה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר