"נקמה במשפחה"

הבעלים של 'קול חי' ירכוש חלק מעיתון בקהילה?

המיליארדר יצחק מירלשוילי, בעל השליטה ברדיו קול חי וערוץ 20, נמצא במגעים מתקדמים לקראת רכישת חלק ממניות השבועון בקהילה • "נקמה בעיתון המתחרה - משפחה" (עיתונות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
יצחק מירילשווילי (צילום ארכיון: שלומי כהן, כיכר השבת)

פרסום ראשון ב'כיכר השבת': תחנת הרדיו החרדית 'קול חי' ובעליו, המיליארדר יצחק מירילשווילי במגעים מתקדמים לרכישת חלק ממניות העיתון החרדי 'בקהילה'.

גורם המעורה בפרטים אומר ל'כיכר השבת' כי "בין שני הצדדים נערכו כמה שיחות בנושא, זה נראה רציני".

לדבריו: "הסיבה ש'קול חי' רוצים להיכנס לעיתון 'בקהילה' זה כנקמה על כך שעיתון 'משפחה' מתמודד על המכרז של התחנה שלהם".

בימים אלו, תחנת הרדיו 'קול חי' נמצאת במכרז של הרשות השנייה ובקרוב יוחלט מי הזכיין שיפעיל את הרדיו - על רדיו 'קול חי' מתמודדות שתי קבוצות עיקריות - מחד, עיתון 'משפחה', איש הרדיו עידו מור ורשת 'אושר עד' ומהצד השני - בעל השליטה בתחנה כעת, יצחק מירילשווילי, הבעלים של ערוץ 20. יצוין כי גם רשת 'קו עיתונות' מתמודד במכרז.

יצחק מירלשוילי, בן 35 מהרצליה, המכונה גם "צוקרברג הרוסי", זאת לאחר שהקים את הרשת החברתית הרוסית 'VK', הרשת החברתית הרביעית בגודלה בעולם שפופולרית בעיקר בקרב דוברי הרוסית.

בשנת 2013, מכר מירלשוילי את חלקו בסכום של מיליארד וחצי דולר. כיום הוא מנהל את חברת ההשקעות כיתעים, כמו כן הקים את קרן ההשקעות 'ויזרע'.

למירלשוילי פעילות פילנתרופית ענפה ובין היתר הוא תומך בחב"ד וארגונים נוספים. בתחום התקשורת לו שליטה חזקה הוא מחזיק בשליטה בערוץ 20 וברדיו 'קול חי' כאמור. וכעת כפי שנודע ל'כיכר השבת', הוא מגשש את דרכו גם בתחום הפרינט, ומנהל מגעים לרכישת שותפות בשבועון 'בקהילה'.

עיתון 'בקהילה', רדיו 'קול חי' והבעלים יצחק מירילשווילי סירבו להתייחס לידיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר