עולם הישיבות כמרקחה

מבצע "חבורה בכיכר": הפניה המרגשת של תלמיד הישיבה

עולם הישיבות כמרקחה סביב מבצע 'חבורה בכיכר', עשרות פניות מתקבלות במערכת בנושא לצד חבורות רבות שנשלחות מטובי עמלי התורה, אך פניה אחת הצליחה לרגש אותנו (ארץ)

בחור ישיבה שוקד על תלמודו (צילום: Nati Shohat/Flash90)

בימים האחרונים יצא אתר "כיכר השבת", האתר החרדי הגדול בעולם, במבצע "חבורה בכיכר", בו בחורי ישיבות גדולות יושבים וכותבים 'חבורות' מהמסכת הנלמדת בישיבה, ומתמודדים על שורת פרסים כספיים בסך אלפי שקלים, וזאת במטרה לחזק את עמלי התורה, בני הישיבות, אשר מתמודדים עם סגירת עולם הישיבות עקב נגיף ה'קורונה'.

רוצים לדעת מה-זה 'חבורה בכיכר' ומה הכללים להצטרפות
למבצע שמסעיר את עולם הישיבות? >> הקליקו כאן <<

עד כה נשלחו עשרות חבורות, מטובי בניו של עולם הישיבות, בנשואים רבים ומגוונים - לפי הכללים, בהם שתהיה חבורה חדשה וכזו שנכתבה על המסכת הנלמדת כעת בישיבה.

המבצע, מעורר הדים נרחבים בעולם הישיבות, ורבים פנו בכדי לברר בדיוק מה הכללים להשתתפות ועד מתי ניתן לשלוח 'חבורה' - אם שאלתם, עד יום שלישי, כ"ה באייר - בחצות הלילה.

אבל יש פניות ושאלות, שקשה להישאר אדישים מולם. פניות, שמעוררות בנו התרגשות ותקווה, כאשר עיננו רואות ומתעודדות אל מול האנשים הישרים, המקפידים על קלה כבחמורה.

"שלום וברכה!", כותב לנו אחד הבחורים, "שלחתי חבורה לתחרות שלכם. החבורה היא חלק מקונטרס ארוך, אני עדיין עובד על כתיבתו. אבל שלחתי לכם חלק שכבר סיימתי לכותבו ולכן אני לא יודע אם זה עומד בכללים שלכם לא לשלוח חבורה ישנה.

"מצד אחד זה חלק שכבר סיימתי לכותבו ומצד שני זה חלק מקונטרס שאני עובד עליו. אשמח אם תענו לי וכמובן אם זה נגד התקנון אז תמחקו את מה ששלחתי לכם".

איפה יש עוד אנשים כאלה? אשרי העם שככה לו!

חשוב לנו להסביר, בעקבות הפניה המרגשת הזו, כי המטרה שלנו במבצע 'חבורה בכיכר' הנה לעודד את הבחורים שישבו וילמדו ויכתבו, דווקא בתקופה שבה אין ישיבות כרגיל, לכן הוחלט שיתמודדו רק חבורות חדשות, שנכתבו כעת, ולאדברים שעבדו עליהם בעבר.

בהצלחה לכולם!

• • • • •

אתר 'כיכר השבת' קורא לתלמידי הישיבות הגדולות, בני עלייה, להצטרף למיזם הענק ולשלוח בהקדם את ה'חבורה' - דרך המייל (desk@kikar.co.il) או דרך התיבה המיוחדת בתחתית העמוד - ולהצטרף להארת העולם באש התורה, בעמל התורה, עמל של 'חבורה'.

רוצים לדעת מה-זה 'חבורה בכיכר' ומה הכללים להצטרפות
למבצע שמסעיר את עולם הישיבות? >> הקליקו כאן <<

איך מצטרפים?

בחורי ישיבות גדולות (בלבד!) כותבים 'חבורה' במיוחד עבור הפרויקט ב'כיכר השבת', מתוך סוגיה הנלמדת בישיבה בה הם לומדים - לא פחות מ-2,000 מילים ולא יותר מ-3,000 מילים, (בין 3 ל-4 דפי A4 מוקלדים), ושולחים אל 'כיכר השבת' - עד יום שלישי, כ"ה באייר - בחצות הלילה, עם הפרטים הבאים:

  1. שם
  2. גיל
  3. שם הישיבה בה אתם לומדים
  4. המסכת הנלמדת בישיבה
  5. נושא החבורה
  6. מייל

מצרפים את קובץ הWord של ה'חבורה', שולחים ומשתתפים במבצע.

שתי דרכים לשליחת ה'חבורה' שלכם >>>

א.

בשליחת הפרטים וה'חבורה' לכתובת המייל: desk@kikar.co.il

ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר