נאם בכנסת

ליברמן - בדברי זלזול מחפירים על דוד המלך

חבר הכנסת אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, העלה חיוך מתגרה על פניו כשבחר לכנות את נעים זמירות ישראל במילות זלזול מחפירות, בהקשר ל"חוק הגיוס" • צפו בקטע מדבריו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת)

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן נשא היום (ראשון) דברים בכינוס מליאת הכנסת, בדיון על ההצבעה אודות השבעת הממשלה החדשה.

את דבריו הוא פתח בכך ש"שנים מלווה אותנו מחלוקת חריפה בתוך העם בנושא השוויון בנטל. החוק שלי על זה, שעבר בקריאה ראשונה, זכה לשבחים מכל עבר ב-2018. נתניהו עצמו אמר שמדובר בחוק ממלכתי ומאוזן. אחרי ההצבעה הודיע לפתע ליצמן שהוא מתנגד, ונתניהו התקפל מיד".

"מה שמופיע בהסכם הקואליציוני עכשיו", תקף איווט, "זהו חוק ריק מתוכן שהוא עלבון לכל מי שמשרתים בצה"ל ומשלמים מיסים. מה שמופיע בסעיף 10 זה לא רק חוק בגרסת מועצת גדולי התורה, אלא גם השתמטות מצה"ל באמצעות חוק עוקף בג"ץ, אם בג"ץ יתערב. אני רוצה לראות איך יצביעו על זה שני רמטכ"לים לשעבר (גנץ ואשכנזי. א.ר.)".
לדבריו, "דווקא על רקע הקורונה והעבודה המצוינת שעשו חיילי פיקוד העורף בבני ברק ובשכונות החרדיות בירושלים, היו צריכים להגיע למסקנה הפוכה: שחייבים לגייס את כל תלמידי הישיבות ובני המיעוטים לשירות פעיל".

"לכן אני מודיע מראש, שברגע שחוק הגיוס יעבור, אגיש עתירה לבג"ץ. מי בכלל קבע שאסור לגייס בצה"ל? הרי יהושע בן נון ודוד המלך שירתו בצבא", טען ליברמן - וכאן המשיך בהתגרות לדבר בזלזול מחפיר.

'כיכר השבת', כמובן, נמנע מלצטט את מילותיו החמורות של יו"ר מפלגת ישראל ביתנו על נעים זמירות ישראל עליו השלום.

צפו בקטע מהנאום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר