פרסום ראשון

החופרת בקבר החייל: עשיתי את זה גם לבעלי

האישה שנעצרה אתמול בתום חיפושים בבני ברק, לאחר שתועדה חופרת בקבר החייל שנהרג מבלוק שמחבל השליך עליו, התבררה בבית המשפט כבעלת סיפור חיים מורכב (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

במהלך הדיון שנערך היום (שלישי) בבית משפט השלום בראשון לציון, בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה של האישה שחפרה בקבר החייל עמית בן יגאל הי"ד, טענה להגנתה החשודה כי עשתה זאת משום שהיה סיכוי שיתעורר.

כזכור, אמש נעצרה אישה בת 41 בתום חיפושים נרחבים שנוהלו אחריה גם בעיר בני ברק בה הסתובבה, בעקבות תיעוד מפליל שהגיע למשטרה, בו היא נראית מבצעת את המעשה המזעזע.

בני משפחתו של החייל, שנהרג מהשלכת הבלוק בידי מחבל פלסטיני בכפר יעבד, לא שהו היום בבית המשפט, אליו הובאה החשודה כדי להאריך את מעצרה, וכך נחסכה מהם שמיעת דבריה התמוהים.

מתברר, כי לטענת האישה "אחרי 72 שעות ישנה אפשרות שהמת יתעורר, ולכן חובה לבדוק אם הוא חי". היא הוסיפה וגילתה, כי חפרה בעבר גם בקבר של בעלה - בעקבות כך אף נעצרה.

אבי החייל: "אל הנער הזה התפללתי" (צילום ארכיון: אפרים מנדלסון 'הכל מהלב')

עוד נודע, מפי סנגורה עו"ד גל וולף, כי החשודה חוותה לפני מספר שנים טראומה קשה, כאשר היתה בקרבת פיגוע קטלני וניצלה ממנו בנס. מאז, נטען, מצבה הנפשי הידרדר מאוד.

כזכור, בתום הדיון שחררה אותה השופטת זהר דיבון סגל תחת צו הרחקה מבתי קברות, אך המשטרה הודיעה כי תערער על כך, ובעקבות כך הוצא צו עיכוב ביצוע לשחרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר