בעקבות 'כיכר'

הפתרון של 'טוהר המחנה' למטרידי הילדים בטלפונים הציבוריים

מטעם האגודה למען טוהר המחנה שיגרו היום מכתב מפורט למשרד התקשורת עם הצעות כיצד ניתן לפתור את בעיית הטרדות הקטינים על ידי שיחות לטלפונים הציבוריים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האגודה למען טוהר המחנה שיגרה היום (רביעי) מכתב למשרד התקשורת עם הצעות מפורטות כיצד ניתן לפתור את בעיית ההטרדות הטלפוניות, של אנשים מפוקפקים באמצעות הטלפונים הציבוריים.

במכתב הם מפרטים את הבעיה של "הטרדות טלפוניות לקטינים או קטינות ברחבי הארץ, באמצעות חיוג לטלפונים ציבוריים הממוקמים בסמוך לבתי כנסת או מרכזי חינוך, בדגש על הערים ירושלים ובני ברק".

בהמשך הם מסבירים כי בעבר ניסו לפתור את הבעיה, אך ברור להם כי אין אפשרות להסיר לחלוטין את הטלפונים, הנזקקים למקרי חירום, ומניעת סיכון חיי אדם.

כפי שדיווחנו מוקדם יותר היום ב'כיכר השבת'

לכן, ובעקבות העובדה שלאחרונה, , התרבו ההטרדות - הם מעלים רעיונות מעשיים לנושא.

"1) כיום המערכות יודעות לנטר מחייג שמחייג למס' טלפונים ציבוריים, בהפרשי זמן צפופים, ולהקפיא את אפשרות החיוג אלא עם צורך בהזדהות כלשהיא".

"2) בחיוג למספר טלפון ציבורי, גם בחיוג ממספר זיהוי חסום, יישמע מספר המחייג בתחילה ובסוף", מציעים בטוהר המחנה למשרד התקשורת.

כך תשמרו על ילדיכם מפני תקיפות אכזריות (כיכר השבת)

כפי שדיווחנו, אותם מטרידים, צופים ממרחק מה, מתוך מקום בטוח, לעבר הטלפון הציבורי. כאשר הם מבחינים בילדים תמימים העוברים בסביבה, מחייגים אל הטלפון.

אחרי שהילד עונה, הם מתחילים להטריד אותו בצורה קשה, כאשר על פי עדויות נוראיות שהגיעו אל המערכת, אותם מטרידים, על מנת למלאות את סיפוקם, מספרים לילדים על נושאים שהשתיקה יפה להם, וידיעתם מטרידה אותם בגיל כה צעיר.

עדות קשה שפרטיה הגיעו לידינו, מלמדים על אחד המטרידים הטלפוניים שהצליח ללכוד את אותו הילד ברשתו, וכעבור מספר שיחות - אף נפגש איתו ופגע בו בצורה חמורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר