בעקבות 'כיכר השבת'

השר יועז הנדל מבטיח: אפתור את 'הטרדות הטלפונים'

חשיפת 'כיכר השבת' את תופעת האנשים המטרידים ילדים חרדים באמצעות שימוש בטלפונים ציבוריים, הגיעה לשולחנו של שר התקשורת החדש יועז הנדל, שהודה - והבטיח (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
השר יועז הנדל, בכניסתו למשרד התקשורת, השבוע (צילום: לע"מ. תמונה: Flash90)

תופעת ההטרדות הקשות של גורמים מפוקפקים, המשחיתים נשמות של ילדים חרדים העונים לצלצולים מהטלפונים הציבוריים, עלתה השבוע על סדר היום כאשר 'כיכר השבת' חשף שהיא הולכת ומתרחבת; כעת נראה ששר התקשורת החדש יועז הנדל מתכוין לטפל ברצינות במפגע המסוכן.

"אף אחד כבר לא מחייג לטלפון ציבורי", הסבירו כזכור הורים דאוגים, "והיחידים העושים זאת, הם גורמים מפוקפקים מתוך הציבור החרדי, האורבים לילדים קטנים ומטרידים אותם".

אותם מטרידים, כך התברר, צופים ממרחק מה, מתוך מקום בטוח, לעבר הטלפון הציבורי, וכאשר הם מבחינים בילדים תמימים העוברים בסביבה, הם מחייגים אל הטלפון ומנסים למשוך בלשונם את הילדים המשיבים, לעברי פי פחת.

בעקבות הפרסום ב'כיכר השבת' שיגרה אתמול האגודה למען טוהר המחנה מכתב למשרד התקשורת עם הצעות מפורטות כיצד ניתן לפתור את בעיית ההטרדות הטלפוניות הללו.

הערב (חמישי), צייץ כתב 'כיכר השבת' חיים גולדברג בטוויטר תוך שהוא מתייג את השר יועז הנדל, כי "מאות תלונות נוספות הצטברו בעקבות הפרסום על הטרדות ילדים בטלפונים ציבוריים", וכתב לו: "מצפים לטיפולך בנושא".

השר הנמרץ מיהר להגיב, במילים הבאות: "תודה על הצפת הנושא החשוב. בדקתי, וביקשתי לזרז את כל ההליכים במשרד לביטול חובת הפריסה של הטלפונים הציבוריים. הלשכה שלי תעקוב אחר ההתקדמות".

'כיכר השבת' ימשיך לעקוב באדיקות אחר הטיפול במפגע המסוכן, האורב לאלפי ילדים חרדים.

השר הנדל, הערב (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר