מנזקי ה'חזרה לשגרה'

מדאיג: גם בערים החרדיות - מתרבים חולי הקורונה במוסדות החינוך

ככל שהלימודים במוסדות החינוך הופכים לשגרה מבורכת, כך נחשפים עוד ועוד מקרים של ילדים - או אנשי צוות - המתגלים כחולי קורונה, וגוררים שליחת תלמידים רבים לבתיהם, לשהייה בבידוד (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

החזרה לשגרת הלימודים נותנת את אותותיה, ולמרות דיבורים על שמירה מרבית של כללי הזהירות הנדרשים, מתגלים עוד ועוד מקרים של חולי קורונה במוסדות חינוך תורניים.

בשעה האחרונה דווח על ילד שהתגלה חיובי לנגיף הלומד בכיתה ח' בתלמוד התורה 'תורת ישעיהו' בבני ברק. בשל כך, תלמידי כיתתו נשלחו לבידוד.

גם בשכונת גבעת שאול בירושלים, התגלה אמש ילד חולה קורונה, בתלמוד התורה 'אבני שלמה'. ילדי כיתה ו', חבריו ללימודים, נכנסו כולם לבידוד בהוראת ההנהלה, לאחר ששהו בקרבתו.

כמו כן, ר"מ בישיבת מלכות התורה ('רוזנטלר') שבמודיעין עילית נכנס לבידוד לפני מספר ימים, בעקבות אבחון בנו כחולה בקורונה, בינתיים, בבדיקה שערך האב, הוא יצא שלילי.

עוד נודע ל'כיכר השבת', כי תלמיד בתלמוד תורה בבית שמש, בשכונה רמה ב', התגלה כחיובי בבדיקת קורונה, וילדי כיתתו נשלחו לבידוד. מוקדם יותר השבוע התגלה בעיר, שחלקים ממנה הוגדרו בעבר כ'אדומים', כי גננת במעון פרטי ברמה ג' נדבקה בנגיף. ילדי המעון ואנשי הצוות נכנסו לבידוד.

מסיבת העיתונאים בה הוכרז על חזרה לשגרה (צילום: לע"מ)

'כיכר השבת' חשף כזכור בראשית השבוע, כי 30 ילדים חרדים בגנים של תלמוד התורה חכמת שלמה, בהנהלת הרב אברהם פינזל, נכנסו לבידוד עד יום ראשון - לאחר שחולה קורונה שהה בגנים.

בעיריית ירושלים דיווחו בהמשך כי "עוזר ל'מלמד', בגנים פרטיים שאינם שייכים לעירייה, התגלה חיובי לקורונה. האיש פונה לבידוד, כנדרש. לאחר בדיקת משרד החינוך והבריאות הוחלט לשלוח לבידוד קרוב ל-30 ילדים שהיו במחיצתו בשתי קבוצות נפרדות. הילדים ישהו בבידוד עד יום ראשון".

בעירייה הוסיפו ועדכנו, כי "אנשי צוות נוספים שהיו בקרבתו, גם נשלחו לבידוד", והדגישו כי "האיש חבש מסיכה כל זמן שהותו בכיתה, על פי כל הכללים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר