תיעוד כואב

יקי אדמקר ספד לבתו: "לא ידענו מתי הקב"ה יקח אליו את המתנה"

העיתונאי החרדי של אתר וואלה, שהפך אמש לאב שכול, ספד בבכי סמוך למיטה עליה שכב גופה הקטן של בתו רננה ע"ה בת הארבעה חודשים, והתקשה להיפרד • תיעוד כואב (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

אמש (שני), לאחר חצות לילה, הובאה למנוחת עולמים הפעוטה רננה חיה אדמקר, בת ארבעה חודשים בסך הכל, בתו של כתב אתר 'וואלה' העיתונאי יקי אדמקר.

בבית הלוויות שמגר בירושלים, סמוך למיטה עליה היה גופה הקטן של בתו, ספד האב בבכי וסיפר: "אמרתי לתמר רעייתי שאנחנו צריכים לחגוג לרננה יום הולדת, כי מי יודע מתי הקב"ה יחליט שהוא רוצה את המתנה הזאת בחזרה".

"ביום שעשינו לך יום הולדת בבית", שחזר יקי אדמקר בקול חנוק, "הראית לנו סימנים של שמחה והתלהבות. בכל מקום שהלכנו, גם אחרי הלידה בבית החולים, רצינו לקבל חיזוק מאנשים, אבל הרגשנו שאנחנו רק מחזקים".

האב השכול הזכיר את העובדה כי היא נולדה עם מום בלבה, וסיפר: "גם היום, נלחמת עד הרגע האחרון. אני זוכר ביום שישי, לפני חודש, איך נלחמת ממש על כל נשימה ונשימה, רצית להיות בעולם הזה עוד קצת".

"אנחנו נמצאים פה הלילה, אחרי שהקב"ה החליט שהוא לוקח את המתנה הגדולה הזאת מאיתנו, חזרה אליו. אנחנו בסך הכל היינו הורים שקיבלנו אותך כפיקדון לתקופה כל כך קצרה, נשמה כך כך טהורה, ילדה כל כך יפה. מי האמין", סיים יקי אדמקר בבכי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר