הרצח במלון

הוביל את רעולי הפנים לחדרו - ונרצח בירי

המשטרה פענחה את רצח מיכאל מילר, שנרצח על ידי רעולי פנים בחדרו במלון בתל אביב לפני כחודש. מילר, בן 26, בן יחיד להוריו, הוביל את הרוצחים לחדרו ושם נורה בראשו (אקטואלי)

(צילום: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: לפני כחודש, בשעות הצהריים, נרצח מיכאל מילר בחדר במלון ברחוב הירקון בתל אביב, על ידי 2 חשודים - בן 18 מבני ברק ובן 26 מגבעת שמואל. לדברי המשטרה, השניים קשרו ביניהם קשר לרצוח אותו, בהמשך לסכסוך קודם על רקע חובות כספיים.

השניים קבעו עם המנוח כי יגיעו להתארח בחדר אותו הוא שכר במלון בת"א ולאחר מכן רכבו על אופנוע מגבעת שמואל לת"א. בהגיעם למלון, המתין להם מיכאל מילר בלובי, קידם את פניהם והובילם לחדרו, כשעל ראשם קסדות וכיסוי פנים.

עם כניסת החשודים לחדר, אחד מהם הורה למילר להכנס לחדר האמבטיה, שם ירה בראשו, בעוד שהחשוד השני שמר בחדר על שני גברים נוספים ששהו עם המנוח בחדר משעות הלילה. החשודים כפתו את השניים באמצעות חבל שהביאו עימם מבעוד מועד. דקות ספורות לאחר מכן, נורה מילר פעם נוספת ונפטר מפצעיו.

שני החשודים עזבו את המלון, נמלטו מהמקום על האופנוע והעלימו ראיות לאורך מסלול רכיבתם, בעוד ששני הגברים שנותרו בחדר, השתחררו מכבילתם ודיווחו למנהל הקבלה אודות הרצח.

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ת"א פתחו בחקירה אינטנסיבית, במסגרתה ביצעו פעולות חקירה, שהובילו לבניית מסלול ההימלטות של החשודים ולאיתור ראיות שהוסלקו על ידי החשודים במטרה להעלימן.

בין היתר, הצליחו החוקרים להצביע על מיקומים מדוייקים במעמקי נחל הירקון ולהכווין צוללנים לאיתור ראיות משמעותיות בתוך מי הנחל.

שני החשודים נעצרו שלושה ימים לאחר הרצח ומעצרם הוארך מעת לעת, תוך שחקירת במשטרה נמשכת בליווי צמוד של פרקליטות מחוז ת"א, אשר תגיש נגד השניים כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר כי "פענוח רצח זה מצטרף לפענוחים נוספים של מקרי רצח מהעת האחרונה. נמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים אשר פוגעים במרקם החיים הנורמטיבי ולשמירה על שלומו וביטחונו של הציבור".

  • בתיעוד: רפ"ק ליאור חבקוק, ראש צוות החקירה וכן צילומים מהחיפושים בנחל הירקון של צוללני זק"א וצוללני להב"ה של כב"ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר