"האיראנים סוחטים"

מירי רגב תקפה את בני גנץ; הליכוד התנער

שרת התחבורה מירי רגב המשיכה לתקוף את בני גנץ, למרות שהיא אמורה להיות שר החוץ בממשלתו בעוד שנה וחצי. במפלגת הליכוד התנערו פומבית: "זו העת לאחדות" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/Flash90)

"אני חושבת שגנץ לא בשל להיות ראש ממשלה. הוא לא בשל" - את הדברים אומרת שרת התחבורה מירי רגב בראיון שיתפרסם מחר בעיתון ידיעות אחרונות.

למרות שהבחירות הסתיימו וכעת בני גנץ ובנימין נתניהו הפכו לשותפים בממשלה, המתקפה של בכירת הליכוד נגד יו"ר כחול לבן המשיכו.

בנוגע לפריצה לטלפון הנייד של גנץ, שנחשפה על ידי עמית סגל בחדשות 12, אמרה רגב: "אם אכן יש קלטת כזו והיא קיימת, אתם צריכים לשאול את בני גנץ, שר הביטחון, אם יש לנו ממה לחשוש".

היא הוסיפה, כי "גנץ עוד צריך לעבור אפייה ולגלות לנו אם הוא סחיט על ידי האיראנים". לדבריה, "בוא נראה מה יקרה בשנה וחצי האלה. אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד".

דפנה ליאל דיווחה בחדשות 12 כי בעקבות פרסום קטעים מתוך הראיון, קטע בזעם בני גנץ פגישה עם נתניהו. כעת מנסים במפלגות להגיע להבנות ולהרגיע את הרוחות.

השר יזהר שי: "התבטאות לא ראויה" (מתוך "המדד אחד על אחד", באדיבות ערוץ כנסת)

בראיון לערוץ כנסת אמר השר יזהר שי מכחול לבן כי מדובר ב"התבטאות לא ראויה. יש משימה גדולה יותר מתעלולי ספינים. ראוי שתתנצל".

במפלגת הליכוד התנערו מדברי השרה רגב ואמרו בתגובה כי "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר