ההתנצלות

ההתפרצות בבית ספר חילוני, התמונה של חרדים

במהלך משדר מיוחד, בחדשות 13, שעסק בזינוק הדרמטי במספר חולי הקורונה, כאשר רובם תלמידי בית ספר חילוני אך באחת התמונות הופיעו דווקא תלמידים חרדים • 'חדשות 13: מתנצלים על התקלה. מדובר בטעות אנוש" (תקשורת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
התמונה שעוררה סערה (צילום מסך: חדשות 13)

אמש (מוצ"ש) במהלך משדר צאת השבת בחדשות 13, עסקו באולפן בזינוק הדרמטי במספר חולי הקורונה בישראל, כאשר רובם תלמידי בית ספר חילוני בירושלים, אך באחת התמונות הופיעו דווקא תלמידים חרדים. לאחר הביקורת, בחדשות 13 התנצלו.

כפי שדווח אמש, על פי נתוני משרד הבריאות, במהלך יום שישי, חג השבועות, נחשפו בישראל, 113 חולי קורונה חדשים. במהלך השבת נחשפו 14 חולים בלבד. רוב החולים החדשים הם תלמידי תיכון הגימנסיה העברית בירושלים.

הבחירה של המפיקים ב'חדשות 13' עוררה סערה ברשת, ופעילים חברתיים וחרדים, לצד פוליטיקאים, מתחו ביקורת על ההחלטה לבחור בתמונת ילדים חרדים על רקע דיווח של עשרות נדבקים במוסד חינוכי בירושלים, למרות שמדובר במוסד חילוני.

בעקבות הביקורת, ב'חדשות 13' חברו להבהיר ולהתנצל: "ראשית, אנו מתנצלים על התקלה. מדובר בטעות אנוש. התמונה שהוצגה הייתה חלק מרצף של תמונות מתוך מאגר מתקופת הקורונה שהופיעו על המסך לשניות בודדות, ובניהן גם תמונות של ילדים חילונים, בליינים ירושלמים מצטופפים, אזרחים בחוף הים וכדומה.

"עם זאת היא בהחלט הוצאה מהקשרה ואנו מתנצלים על כך. אין בכוונתנו לרמז על אמירה כזו או אחרת ויודגש כי כבר אמש, כשנודע לנו על התקלה, הנושא טופל במערכת החדשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר