"איווט האיום". צפו

ליברמן בהסתה מחרידה: "החרדים מתפשטים"

התסכול מהישיבה באופוזיציה ואיבוד מעמד לשון המאזניים הפוליטי, מערערים ככל הנראה את יציבותו של יו"ר ישראל ביתנו: צפו בביטוי הקשה - שהקפיץ את ח"כ אייכלר (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת. תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, יוצא היום (שני) שוב, ממקום מושבו באופוזיציה, למתקפה פרועה נגד הציבור החרדי, כאשר הפעם נראה כי חצה קו אדום נוסף.

"נתניהו וגנץ שדדו את עם ישראל", אמר ליברמן בראיון לערוץ הכנסת, והדגיש: "נתניהו עשה מכירת חיסול וגרם להתפשטות החרדים. החרדים שולטים בכנסת; מה שפעם דיברו על 'בשר תותחים' - היום מדברים על בשר בחירות".

מזל מועלם, המראיינת, תהתה בתדהמה: "התפשטות?", אך ליברמן לא חזר בו, והמשיך: "נתניהו לא היה מוכן לעשות דבר אחד, משהו, שיפגע בהתפשטות החרדית".

"הם תפסו השפעה וכוח שמעולם לא היה להם. כמו שפעם דיברו על בשר תותחים, עכשיו מגדלים בשר בחירות. זה בדיוק ככה, ובניגוד לכל הערכים היהודיים... בניגוד להכל".

בתגובה, ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) שצפה בתוכנית אומר ל'כיכר השבת': "ליברמן יושב עכשיו בערוץ הכנסת ומסית כחיית פרא נגד הילדים החרדים, שהם בשר תותחים כדבריו".

"ליברמן מאשים שהחרדים שודדים את כספי המובטלים, כדי לתת אותם לאנשים שמעולם לא שילמו מיסים. לאחר שכשל בניסיון להדיר את החרדיים, והעם בחר להוציא אותו מחוץ למחנה, הוא מסית נגד החרדים את ההמון, בסגנון אנטישמי כמו בשנים קדמוניות".

אייכלר סיים בפליאה: "איך יתכן שבימת ערוץ הכנסת משמשת למופע יחיד של הסתה אנטישמית בוטה מצד איווט האיום?".

צפו בהסתה הקשה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר