"חש ברע, והתרחק"

נחשפה קורונה בקרב הנהלת החיידר הענק

דרמה בתלמוד תורה במודיעין עילית, לאחר שגורם בכיר בקרב הנהלת המוסד החינוכי חש לאחרונה ברע והתגלה כחולה קורונה. בכל זאת, אף ילד לא ייכנס לבידוד. כל הפרטים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ת"ת נתיבות התורה (צילום מסך: מתוך גוגל מפות)

גורם בכיר בהנהלת תלמוד תורה מפורסם במודיעין עילית נחשף היום (רביעי) כחולה קורונה. למרות זאת, הילדים הלומדים תחתיו, לא ייכנסו לבידוד.

מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה, כי הנגיף התגלה בקרב הנהלת ת"ת 'נתיבות התורה', אחד מהחיידרים הגדולים בעיר, המכיל קרוב לאלף ילדים.

עמיתיו של החולה מספרים, כי נשא הנגיף נעדר ממבנה הת"ת ביומיים האחרונים, משום שחש ברע.

עוד מוסיפים בהנהלה, בשיחה עם 'כיכר השבת', כי "החולה הבכיר" שמר על כל הכללים, ולא היה במגע עם הילדים, ובשל כך כאמור ילדי הת"ת ימשיכו להגיע ללימודים, תוך המשך הקפדה על היגיינה, ריחוק וחבישת מסיכות.

במקביל, הורי התלמידים קיבלו הודעה מהחיידר, לפיה אם בנם מפתח תסמין כל שהוא, שיישאר בביתו וחלילה לא יגיע ללימודים.

כזכור, במוצאי שבת נחשף כי ילד בכיתה ב' ב'דרכי יושר', תלמוד תורה אחר במודיעין עילית, הינו חולה קורונה. בהמשך התברר כי גם אביו, גבאי מפורסם בשכונת ברכפלד, נדבק.

בעקבות כך ילדים משלוש כיתות בת"ת, בהן לומדים בני אותה משפחה, נכנסו לבידוד ונשלחו להיבדק, אך עד כה נראה כי אף אחד מהם לא נדבק בנגיף.'

בתחילת השבוע הנחה שר החינוך יואב גלנט על סגירת כל מוסד חינוכי או מבנה שבו התגלה חולה קורונה, זאת לאחר העליה הדרמטית במספר החולים במוסדות החינוך השונים.

יחד עם זאת, בהתייעצות שהתקיימה אמש אצל ראש הממשלה עם שרי הבריאות והחינוך, הוחלט שלא לסגור את כל בתי הספר והגנים בארץ.

השר גלנט הסביר: "המציאות הזאת מאפשרת לנו ללמוד את העניין ולהמשיך ולהפעיל את מערכת החינוך. הניסוי הזה למעשה לא יקר, כי נגיף הקורונה לא קטלני לגביהם, המחלה קטלנית לאנשים מעל גיל 70 שלא נמצאים במערכת החינוך והם בגדול מהווים 90% מהתמותה", אמר השר גלנט.

"לכן, עמדתנו היא שלא צריך לסגור את מערכת החינוך, ובמשרד הבריאות יכולים לחשוב אחרת, זה בסדר ולגיטימי, אבל אני אומר את עמדתי על סמך הנתונים שיש לי", הוסיף שר החינוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר