ההסתה נמשכת

ח"כ אלי אבידר: נתניהו נתן לחרדים להידבק ולהדביק

במפלגתו של איווט ליברמן ממשיכים להשתלח וכעת מאשים ח"כ אלי אבידר את ראש הממשלה שלטענתו, "פגע בעדה החרדית". לדברי אבידר, החרדים נדבקו והדביקו בנגיף (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך שידורי ערוץ כנסת)

ח"כ אלי אבידר ממפלגת ישראל ביתנו, נשא נאום במליאת הכנסת בו התייחס גם לציבור החרדי. בהודעה לתקשורת עם ציטוטי הנאום, התעלמו משום מה מהקטע הבא:

"נתניהו פגע בעדה החרדית, האיש שיודע להגיע לכל אדמו”ר ולכל רב חשוב, נתן לחרדים להדביק ולהידבק. הוא לא אכף את תקנות משרד הבריאות, ואפילו הצליח להוציא את יעקב ליצמן משלוותו כשקרא להטיל סגר בבני ברק".

אבידר האשים במהלך נאומו כי "נתניהו סיפר לנו כל ערב שהוא פועל לעצור את המגיפה ובפועל החמיר אותה. זו לא הייתה מדיניות כושלת אלא מדיניות מכוונת ומדויקת לפרטים".

"נתניהו מנע ביצוע בדיקות קורונה מסיביות בציבור. הצהיר על עשרות אלפי בדיקות ביום ובפועל מנע מצה"ל לבצע מבצע בדיקות לאומי, בכוונה. כי נתניהו רצה שהקורונה תתפשט ולא להפך".

הוא הוסיף, "נתניהו השבית את המשק כדי ליצור תודעת משבר קיומי, והרס את פרנסתם של 2.5 מיליון אזרחים. הוא יודע שלבעיה הכלכלית אין לו פתרון. כדי למנוע את המחאה הוא דוהר מהיום הראשון לקורונה ומכניס את השב"כ והמשטרה לטלפונים, מתקין עשרות תקנות לשעת חירום, ודוחף חוקים שישליטו כאן דיקטטורה".

"נתניהו בהיסטריה מהמחאה הציבורית, כי הוא יודע שאפילו ההופעה הטובה ביותר שלו בטלוויזיה לא תרגיע בכי וכאבי בטן של ילדים רעבים. נתניהו ישליט כאן דיקטטורה וינצח, כשאנחנו נרים ידיים. ואנחנו לא נרים ידיים כי אין לנו ארץ אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר