"מזימה נועזת"

שי דהן ברח מהכלא, ניסה למכור ציוד קורונה ונתפס

הישראלי שברח מהכלא בפנמה לפני כשנתיים, נעצר באקוודור יחד עם ישראלי נוסף לאחר שניסו למכור מסכות מגן וערכות לבדיקת קורונה, תוך שהם מתחזים לסוכנים ממשלתיים (עולם)

(צילום: באדיבות)

שי דהן, הישראלי שנמלט מהכלא בפנמה לפני כשנתיים, נעצר שוב באקוודור אחרי שניסה למכור, יחד עם ישראלי נוסף, ציוד לקורונה - כך מדווחים כלי תקשורת בדרום אמריקה.

לפי הדיווחים, דהן ושותפו ניסו למכור במדינה מסיכות פנים ובדיקות קורונה מהירות תוך שהם מתחזים לאנשי DEA, המנהל לאכיפת הסמים.

שרת הפנים של אקוודור, מריה פאולה רומו, שהודיעה על המעצרים אמרה "סיכלנו מזימה נועזת מאוד". אחרי שנעצרו, מצאו עליהם 300,000 דולר ושלושה רכבי יוקרה.

ממשלת אקוודור עדכנה את שגרירויות ארצות הברית וישראל. יצוין כי בפנמה מוגדר דהן "פושע מסוכן", והרשויות הבטיחו פרס של 10,000 דולר עבור תפיסתו.

דהן נעצר בזמנו על ידי האינטרפול בחשד להונאה בשווי מיליוני דולרים, אחרי שמכר בתים שהיו רשומים על שמו, מספר פעמים לאנשים שונים.

הוא נעצר בספרד, ולמרות טענותיו כי פעל כחוק אחרי שהרוכשים הראשונים לא שילמו את מלוא הסכום ולכן ביטל את החוזה, הוסגר לפנמה.

בעודו ממתין לפתיחת משפטו, נמלט דהן מהכלא. לאחר מכן נעצרו מנהל הכלא, סגניו ומפקד המשטרה בחשד שקיבלו שוחד מדהן, בשווי של חצי מיליון דולר, על מנת שיאפשרו לו לברוח.

כאמור, כעת, כמעט שנתיים אחרי שנמלט מהכלא, נעצר שוב - הפעם בחשד למכירת ציוד למאבק בנגיף הקורונה תוך כדי התחזות לסוכנים ממשלתיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר