'בעיר חרדית? לא ייאמן'

השכנים המומים: הבעל שניסה לרצוח - "נורמטיבי לחלוטין"

במודיעין עילית מתקשים השכנים - ובעיקר ילדיהם - להתאושש מהזוועה שאירעה מול עיניהם, במקרה הקשה של ניסיון רצח האישה בידי בעלה שאחר כך קפץ מקומה גבוהה • בינתיים, מצבו הוטב (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בסיון תש"פ | 06.06.20
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ההלם בעיר החרדית לא מתפוגג גם כעת (ראשון), למחרת ניסיון הרצח של אישה בידי בעלה, וקפיצתו בהמשך מגובה רב. בתוך כך, חל שיפור דרמטי במצבו הרפואי.

בשעה 17:28, בשבת אחר הצהרים, התקבלה כזכור הקריאה הראשונה במוקדי כמה מארגוני ההצלה: אדם נמצא מתחת לבנין מגורים ברחוב רבי עקיבא במודיעין עילית, כשהוא שותת דם.

תחילה, עם הגיעם של כוחות ההצלה לזירה, נראה היה כי מדובר בפצוע אחד במצב אנוש, אך די מהר התברר כי בדירה שבאחת הקומות העליונות שרועה אישה במצב דומה.

כזכור, בהודעה שהוציאה דוברות מד"א נכתב כי מדובר בגבר כבן 40 שקפץ מגובה בבניין מגורים ובאישה בת 27 שאותרה לאחר סריקות עם פציעות דקירה בגופה, וכי לאחר טיפול רפואי פונו השניים לבית החולים שיבא כשמצבם אינו יציב.

כעת, בעוד הרופאים עדיין נלחמים על חיי האישה ובמצבו של בעלה ניכר שיפור דרמטי, משוחחים שכניהם עם 'כיכר השבת'.

"הילדים שלי שיחקו למטה, קרוב לרחוב", מתארת אחת מהם, "כשלפתע הם שומעים קול חבטה עזה. כשסובבו את ראשם, הספיקו לראות אדם הנופל מגובה רב".

שכן אחר מוסיף, ואומר על החשוד ברצח: "בניגוד לשמועות שרצו בשעות האחרונות, מהתרשמות שלי מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין מבחינת אופיו".

הוא מספר: "כששמעתי מה עולל, נדהמתי. אז דיברתי עם חבריו מבית הכנסת, וגם הם אמרו כי המעשה לא 'נדבק' לאיש נעים ההליכות שהם מכירים".

"כזה דבר בעיר חרדית? לא ייאמן" - זהו המשפט החוזר ונשנה מפי כל התושבים הערב, המתקשים לעכל את הזוועה שאירעה בשכונתם. אחד מהם הוסיף והדגיש: "על הורה שילדיו ראו את שראו, מוטלת החובה שלא להזניח את הטיפול בהם. אחרת, הם יתקשו נפשית להתאושש".

כך או כך, בשעה האחרונה ככל הנראה התייצב מעט גם מצבה של האישה, אך בני משפחתה עדיין מעתירים בתפילות נרגשות להצלת חייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר