הזוועה בעיר החרדית

הוארך מעצרו של הבעל החשוד בניסיון רצח אשתו

ניסיון הרצח בעיר החרדית מודיעין עילית: בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו של החשוד, שלא בנוכחותו, שכן הוא מאושפז בבית החולים. שמו נאסר לפרסום (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת האירוע המחריד (צילום: איתמר קירשבוים)

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (ראשון) אחרי הצהריים את מעצרו של הבעל החשוד בניסיון לרצח אשתו במהלך השבת בעיר מודיעין עילית.

מעצרו של החשוד, שניסה להתאבד אחרי ניסיון הרצח, הוארך בשלושה ימים. החשוד לא השתתף בדיון, שכן הוא מאושפז בבית החולים.

בנוסף, לבקשת המשפחה, הוציאה השופטת אופיר כתבי-ריבלין צו איסור פרסום המונע חשיפת שמו של החשוד, הקורבן, וכל פרט מזהה לגביהם.

כזכור, כפי שדיווחנו ב'כיכר השבת', סמוך לצאת השבת אתמול, הוזעקו כוחות המשטרה וארגוני ההצלה לדירת מגורים בעיר מודיעין עילית, שם דקר גבר (40) את רעייתו (39) וקפץ ממרפסת הבית בקומה השביעית.

בני הזוג פונו לבית החולים שיבא שבתל השומר. מצבה של האשה מוגדר לא יציב, הגבר פונה במצב אנוש כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

פרמדיקית מד"א טל מורג, שטיפלה באשה, סיפרה: "כשנכנסו לדירה ראינו את הפצועה, אישה בת 37 שהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

פרמדיק מד"א אורן קיינר שטיפל בבעל סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב סמוך לבניין כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל הנשמה הבנו שיש פצועה נוספת באחת הדירות בבניין. התחלנו את הפינוי הדחוף לבית החולים וצוות נוסף עלה לדירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר