כיכר הייטק

המשקיע הדתי הבכיר - בראיון באולפן • צפו

על ההשקעות בהווה - חברות בשווי מיליארדי דולרים ובעבר בחברה של שר המדע יזהר שי ובסטארטאפ של ח"כ נפתלי בנט • מייקל אייזנברג בראיון מרתק באולפן 'כיכר' (כיכר הייטק)

כיכר הייטק | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

מייקל אייזנברג הוא משקיע הון סיכון בתעשיית ההיי-טק הישראלית והאמריקאית, שותף-מנהל בקרן הון הסיכון אלף (Aleph). אייזנברג הוא מראשוני המשקיעים ב- WeWork, ובמגוון חברות אחרות ביניהם Wix ו-Lemonade.

מייקל אייזנברג נולד במנהטן שבניו יורק, התחנך בבתי ספר יהודיים והגיע לארץ ללמוד בישיבת הר עציון שבאלון שבות. לאחר כשנתיים חזר לארצות הברית, והמשיך את לימודיו לתואר ראשון במדעי המדינה בישיבה יוניברסיטי.

הקים את קרן הון הסיכון 'אלף' בשותפות עם אדן שוחט, המנהלת כ-330 מיליון דולר ומתמקדת בהשקעות בסטארטאפים בשלבים מוקדמים. אלף הוקמה במטרה להשקיע בחברות סטארט-אפ ישראליות מבטיחות ולהצמיח חברות גדולות מישראל.

בפרק הזה יספר מייקל על ההשקעות שלו בהווה - חברות בשווי מיליארדי דולרים, כמשקיע ראשון ובעבר בחברת ההייטק של שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי - וכמו כן בסטארטאפ של ח"כ נפתלי בנט.

והשבוע בהרחבה בפרק לצפייה->

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגיה ויזם בנשמה.
לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר