עם הח"כים • צפו

האמנים החרדים הצטרפו למחאה החילונית

רשימה של אמנים חרדים, בהובלתם של הזמר ישי לפידות וזלמן שטוב, הגיעו היום, אל מול משכן הכנסת במטרה למחות על כך שהמדינה מפקירה אותם, חברי כנסת מש"ס ירדו למחאה ועודדו את האמנים (אנשים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג)

רשימה של אמנים חרדים, בהובלתם של הזמר ישי לפידות וזלמן שטוב, הגיעו היום (שלישי), אל מול משכן הכנסת במטרה למחות על כך שהמדינה מפקירה אותם, חברי כנסת מש"ס ירדו למחאה ועודדו את האמנים.

המוחים שכוללים זמרים רבים, נגנים, מפיקים ושאר אנשי תעשיית המוזיקה, התאגדו והתאספו אל מול משכן הכנסת, ובכך הצטרפו למחאה של האמנים החילוניים אותה החלו כבר ביום ראשון.

במהלך המחאה נשאו אנשי תעשיית המוזיקה נאומים מרגשים ואף שרו שירים ובכך הביעו את מחאתם, על כך שכבר הם כארבעה חודשים מובטלים - ללא שום עזרה או סיוע מהמדינה.

ינון אזולאי נואם

חברי הכנסת ינון אזולאי ויואב בן צור, ירדו אל המחאה ועודדו את האנשים. אחד ממארגני המחאה, אף אמר לאזולאי כי הוא יהיה יקיר המאבק.

ישי לפידות נאם בטקס ואמר: "אז על מה בעצם המחאה? מי הם בכלל מובטלי תעשיית התרבות והאירועים? מה אנחנו דורשים מ"ממשלת הקורונה"? אלה האנשים עליהם אנו נלחמים":

"במאים (עצמאים,לא שכירים בתאטרון רפרטוארי), שחקנים, (עצמאיים,לא שכירים בתאטרון רפרטוארי), מנהלי הצגה, זמרים, נגנים, מנחים, מפעילים. חברות הפקה, מפיקים, מנהלי אירוע, עובדי הפקה".

מפגין במחאה

לפידות המשיך למנות את הרשימה: "חברות הגברה, טכנאי סאונד, עובדי סאונד, חברות תאורה, טכנאי תאורה, מעצבי תאורה, עבדי תאורה, פועלי במה, סדרנים, חברות אבטחה וניקיון מאבטחים, מנקים. חברות הסעת אמנים/הסעות להפקות, נהגים".

"חברות קייטרינג, שפים, טבחים, מלצרים, ברים לאירועים, ברמנים, עובדי לוגיסטיקה. חברות דייל לאירועים, דיילים, מנהלי צוותים. חברות אטרקציות, מפעילי אטרקציות, עוזרים. צלמי סטיסלס, צלמי וידיאו, צלמי מגנטים, די ג'יי, תפאורנים, מעצבים, מאפרות ועוד".

לסיום דבריו הבהיר לפידות לאן פניהם מועדים ואמר: "אני דורש שהממשלה תעשה לנו הנשמה או שהיא תקבל מלחמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר