קרבן שלישי בתאונה

האסון בחסידות סקווירא: נפטרה הנערה ציפורה דייטש ע"ה

מספר ההרוגים מהתאונה הקטלנית, בסמוך לשיכון סקווירא שבארצות הברית - עולה לשלושה, לאחר פטירתה של הנערה הצעירה ציפורה דייטש ע"ה שנפצעה קשה • אביה וגיסה נפטרו במקום (עולם)

זירת התאונה (צילום: ללא קרדיט)

האסון בחסידות סקווירא: הנערה ציפורה דייטש ע"ה, בת 20, שנפצעה בתאונה הקטלנית הלילה (שלישי) ליד שיכון החסידות בארה"ב, נפטרה מפצעיה.

בתאונה, נפצעה ציפורה דייטש באורח אנוש והובהלה לבית החולים, שם נלחמו הרופאים על חייה במשך שעות ארוכות - עד שנאלצו לקבוע את מותה.

זירת התאונה (צילום: ללא קרדיט)

אביה, הרב אריה שמואל דייטש בן 45, וגיסה - הרב שלמה בירנהאק בן 25, שישבו ברכב, נפטרו במקום התאונה. מלבדם, עוד כעשרה נוסעים נפצעו בדרגות פציעה שונות.

מחקירה ראשונית של המשטרה המקומית עולה כי נהג הרכב איבד את השליטה והתנגש בעץ, כוחות ההצלה שהוזעקו למקום מצאו את הנוסעים לכודים ברכב, שם כאמור נהרגו שניים מנוסעיו, וכעת - נפטרה נוסעת שלישית.

נוסעי הרכב היו בדרכם לאירוע משפחתי. ל"כיכר השבת" נודע כי לאחר התאונה, רעייתו של ההרוג הצעיר, שגם היא הייתה ברכב ונפצעה בתאונה, ילדה בן.

התאונה התרחשה בשעה 16:30, שעון מקומי, בכביש 45 דרך ניו המפסט בסמוך למרכז פריידוולד.

• סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר