חשפית 'כיכר'

מי ירק על השוטרת? תיעוד חדש מוכיח: בנימין פרידמן צודק

השוטרת טענה כי פרידמן ירק עליה תוך כדי התנגדות למעצרו, אך תיעוד וידאו מראה אדם המסתתר מאחור ויורק לעבר השוטרת - בזמן שהיא, יחד עם שוטרים נוספים, עוצרים את בנימין • צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מחלוקת הגירסאות בין השוטרת הטוענת כי ירקו עליה לבין בנימין פרידמן, דווח אתמול בהרחבה ב'כיכר השבת'. היום (רביעי), אנו חושפים תיעוד וידאו המוכיח לכאורה כי לא פרידמן ירק על השוטרת.

בסרטון, המתעד את רגעי מעצרו של פרידמן במהלך הפגנה בעיר בית שמש, ניתן לראות אדם המתקרב מאחור, מסתתר מאחורי רכב ויורק לעבר השוטרת.

באותו הזמן, פרידמן מסובב במספר שוטרים העוצרים אותו, ומובילים אותו לניידת, בגין התנהגותו בעת פעילות המשטרה לאכיפת הגבלות הקורונה בעיר.

דו"ח הפעילות של השוטרת, נחשף אתמול ב'כיכר השבת' ובו היא כתבה כי "החשוד החל לעשות קולות של יריקה, כאילו מתכוון לירוק עלינו", ובשלב זה פנו לבצע מעצר של החשוד. "החשוד התנגד וניסה למנוע את המעצר שלו, עשה תנועות עם הידיים על מנת להרחיק אותנו ממנו והמשיך לברוח.

אחד השוטרים ביצע את המעצר של החשוד, ואז לדבריה, "אני אבטחתי את השוטרים שעצרו את החשוד, כל פעם שאחת השוטרות התקרבה הוא המשיך לקלל וצעק נביילה שיקסע, לאחר שהחשוד התבקש להפסיק להשתולל מפר פעמים, אך החשוד המשיך לצעוק".

"אני עמדתי מולו ואמרתי לו שירגע", היא מספרת, "עמדתי מולו במרחק של מטר ממנו, החשוד ירק עלי פעם אחת ופגע בי בחולצה, ניסינו לשים עליו מסיכה על מנת להכניסו לרכב אך הוא המשיך להתנגד".

השוטרת נשאלה איך נראה אותו חשוד, ותיארה: "שיער שיבה, זקן מלא, פיאות, הוא מלא". מה הוא לבש? "חליפה, היתה עליו טלית על החליפה". השוטרת נשאלה עוד, מי ראה שהוא ירק עלייך? והשיבה: "שון היתה איתי מאבטחת, אני לא יודעת אם היא ראתה, ובאותו הרגע סובבו אותו עם הגב אלינו שלא יראה אותנו הבנות וימשיך לצעוק".

מנגד, טוען בנימין פרידמן בתוקף: "עצרו אותי סתם, לא ירקתי על השוטרת, צעקתי עליה אבל לא ירקתי, אני לא עושה כזה דבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר