ספר חדש חושף

בולטון: "נתניהו הטיל ספק ביכולותיו של ג'ארד קושנר"

ספרו של ג'ון בולטון, מגדולי ידידיה של ישראל בארה"ב שהסתכסך עם טראמפ, חושף שנתניהו זלזל בחתנו של נשיא ארה"ב טראמפ; ראש הממשלה מיהר לפרסם הכחשה (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
קושנר עם נתניהו. ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום ורועי אברהם, לע"מ)

ג'ון בולטון, היועץ לביטחון לאומי לשעבר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מתאר בספרו החדש שיחה שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הוא התבטא נגד חתנו של הנשיא ג'ארד קושנר.

על פי רשת CNN, שציטטו מהספר שעתיד לצאת לאור בהמשך החודש, נכתב בו: "נתניהו הטיל ספק ביכולתו של ג'ראד קושנר להיות אחראי על תהליך השלום. הוא פקפק במתן המשימה שאמורה להביא לסיום הסכסוך הישראלי-פלסטיני לקושנר, ותהה מדוע חשב שיצליח איפה שאחרים כשלו".

בתגובה לפרסום נמסר מלשכת נתניהו: "''יש לי אמון מלא בג'ארד קושנר וביכולותיו. כל טענה אחרת היא משוללת יסוד. קושנר תרם רבות לקידום השלום במזרח התיכון''.

הבכיר לשעבר, שכזכור הסתכסך עם טראמפ, מספק כותרות שערורייתיות נוספות. כך לדוגמה, לדבריו, אמר טראמפ לנשיא סין שי ג'ינפינג, כי לבנות את מחנות החינוך מחדש של האויגורים "זה הדבר הנכון".

"צריך לזרוק לכלא עיתונאים שלא מפרסמים מי המקור שלהם. צריך להוציא אותם להורג, הם חלאות", הוסיף נשיא ארצות הברית, לפי ספרו של בולטון.

עוד הוא טוען, על בורותו של הבוס לשעבר, כי "טראמפ לא ידע שלבריטניה יש נשק גרעיני, וחשב שפינלנד היא חלק מרוסיה. תדרוכי המודיעין היו בזבוז", נכתב בספר. "היינו עסוקים בלהקשיב לטראמפ, יותר מאשר טראמפ הקשיב לנו".

טראמפ, כדרכו, לא נותר חייב. "ספרו של ג'ון בולטון המשוגע מורכב משקרים וסיפורים שקריים. הוא אמר דברים טובים עלי עד ליום שפיטרתי אותו", הגיב בחשבון הטוויטר הנשיאותי.

(צילום: שאטרסטוק)
ג'ון בולטון (צילום: Christopher Halloran / Shutterstock)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר