עובדים נכנסו לבידוד

שדרן בכיר ב'קול ברמה' נדבק בנגיף הקורונה

אחד השדרנים הבכירים, בתחנת הרדיו החרדית 'קול ברמה', אובחן כחולה בנגיף הקורונה, כך נודע ל'כיכר השבת'. ביום חמישי האחרון השתתף במסיבה לאחד העורכים שפרש (מדיה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

אחד השדרנים הבכירים, בתחנת הרדיו החרדית 'קול ברמה', אובחן הלילה (שני) כחולה בנגיף הקורונה, כך נודע ל'כיכר השבת'.

ביום חמישי האחרון ערך השדרן, בתחנת הרדיו, מסיבת פרידה לאחד מעורכי התוכניות ברדיו, שהחליט לפרוש אחרי מספר שנים בתפקיד. במסיבה השתתפו חלק מעובדי הרדיו, שנאלצו להיכנס כעת לבידוד מניעתי בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

גורם בכיר ברדיו 'קול ברמה' אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "בכל תקופת הקורונה הקפדנו שלא להתערבב יותר מידי אחד עם השני במשרדי הרדיו, מתוך אחריות כבדה לשמור על הנחיות משרד הבריאות. כך היה גם במסיבת הפרידה, השתתפו רק הצוות המצומצם שעבד עם העורך".

מרדיו 'קול ברמה' נמסר ל'כיכר השבת' כי "בעקבות ההודעה על כך שעובד התחנה נמצא חיובי לקורונה קיימנו התייעצות נרחבת עם משרד הבריאות וקופות החולים תוך בדיקה מדוקדקת אודות מי שהגיע עם העובד במגע ובעקבות כך הוצאו הנחיות ברורות לעובדי התחנה.

"לאורך כל התקופה האחרונה לקח על עצמו רדיו 'קול ברמה' להוות גורם הסברה מרכזי עבור מאות אלפי המאזינים והמאזינות ואנו נמשיך כך בעזרת ה' מתוך תחושת שליחות ואחריות. אנו מאחלים לעובד ולכל עם ישראל רפואה שלמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר