פרסום ראשון

הכתב אורי רווח יפוטר מ'תאגיד השידור כאן'

לא רק ליבסקינד וסגל: כתב חובש כיפה נוסף, אורי רווח, זומן לשימוע בהנהלת תאגיד 'כאן', לקראת פיטוריו. "הם מחפשים עובדים דתיים לייט, והכל מהכסף שיוצא מהכיס שלנו" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
רווח בהגשת תכניתו. ארכיון (צילום מסך)

פרסום ראשון: הליך ניקוי תחנות הרדיו של 'כאן' משדרנים וותיקים בעלי אוריינטציה חרדית שמרנית מגיע לסיומו, עם זימונו לשימוע טרום פיטורים של השדרן החב"די אורי רווח, בטענה ל"חוסר שביעות רצון" ממנו.

חבריו של הכתב אומרים בשיחה עם 'כיכר השבת': "אורי חווה בתאגיד השידור הציבורי ניכור מצד המנהלים בשנתיים האחרונות, מאז שפרסם את מכתבו של הרבי מליובאוויטש על מעשי תועבה ודרכי הטיפול בהם".

"בתאגיד לא אהבו את זה", אומרים מקורבים לרווח, "ומאז ההנהלה ניטרלה אותו מכל פרסום שקשור לתחנה. הם כל הזמנים 'חיפשו' אותו על קטנות ושיחקו בלו"ז התוכניות שהוא מגיש".

כזכור, בעבר פוטרו מ'כאן מורשת' אנשי התקשורת החרדים-דתיים: דוד חכם, משה זמיר ואנשי צוות נוספים המזוהים עם הדת והמסורת היהודית, ובימים אלו ישנו זעם בימין על הורדתה מהאוויר של התכנית בהגשתם של העיתונאים הדתיים קלמן ליבסקינד ואראל סגל.

גורם בכיר המעורה בפרטים מזהיר בשיחה עם 'כיכר השבת': "בעידן החדש של 'כאן מורשת' דואגים בתאגיד השידור הציבורי שהמסרים המועברים יהיו ליברליים יותר. כמה שפחות שמרנות, ככה טוב להם לדעתם. לא אתפלא אם בעתיד יפוטרו עוד שדרנים ומפיקים חרדים-דתיים".

"המגמה של המנהלים בתאגיד היא להעיף כל עובד שיש לו קו דתי-שמרני, גם מהטלוויזיה וגם מהרדיו. כל הזמן הם מחפשים עובדים דתיים לייט - וכל זה מהכסף שיוצא מהכיס של כלל הציבור בישראל".

יצוין, כי אורי רווח סירב להגיב לפרסום הידיעה ומ'כאן' נמסרה התגובה הרשמית הבאה: "הניסיון להדביק לתאגיד אג'נדה פוליטית לא יצלח. השיקולים בקליטת עובדים, כמו גם בסיום העסקתם הם מקצועיים בלבד".

"מבלי להיכנס לפרטי עובד כזה או אחר, ומפאת שמירה על פרטיות העובדים, נציין כי התאגיד חותר למצוינות בעבודה בכל החטיבות והמחלקות", מדגישים בהנהלת התאגיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר