'הגל השני'

ראש הממשלה יכריז על ערים נוספות כ"אדומות" ומוגבלות

עם נתוני תחלואת קורונה קשים, צפויות אלעד, בני ברק וערים נוספות, לעלות על שולחן הדיונים של ראש הממשלה הערב, כשכבר כעת הוא מכריז על רצונו להרחיב את האזורים האדומים בישראל (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בני ברק. אילוסטרציה (צילומים: מוטי גרין)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שלישי) התייעצות לאור העלייה הנוספת בנתוני תחלואת הקורונה, בסיומה הוחלט להחיל בהמשך את ההגבלות של 'אזורים אדומים' על מקומות נוספים. שר הבריאות יולי אלשטיין מסר הצהרה בענין זה, שהועברה בשידור חי ב'כיכר השבת'. צפו בשידור החוזר.

בדיון, בו השתתפו גם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, שר הבריאות וראש המל"ל מאיר בן שבת, נקבע לפעול להכרזה עוד היום על אזורים מוגבלים בהם קיימת תחלואה גבוהה, בנוסף לערערה ושכונות ברהט וביפו, שכבר 'אדומות'.

ועדת השרים תכונס כבר הערב בענין זה, וטרם ידוע האם הם יחליטו כי בני ברק תשוב להיות 'עיר אדומה' בשל התחלואה הגוברת בשטחה, וכך גם באשר לאלעד ושכונת צאנז בטבריה.

עוד סוכם, כי אם קצב התחלואה יימשך, תוקדם הבאת האמצעים הדיגיטליים לשולחן הממשלה לפני יום ראשון הקרוב.

בני ברק, בעת הסגר עליה

כזכור, מהנתונים האחרונים של אגף המודיעין בצה"ל עולה, כי בשבוע האחרון נחשפו בעיר בני ברק 148 חולי קורונה חדשים - המספר הגבוה ביותר מבין כל הערים בארץ. לשם השוואה, בעיר תל אביב, בה יש מספר תושבים כפול, נחשפו 138 חולים חדשים.

בעיר אלעד נחשפו בשבוע האחרון 43 חולים, ובעיר ביתר עילית נחשפו 23 חולים חדשים. בעיר טבריה נחשפו 34 חולים חדשים, רובם ככולם תושבי השכונות החרדיות - בדגש על חסידות צאנז בעיר.

באמ"ן מעריכים כי ההדבקה היא תוצאה של חג השבועות ומההתפרצות בחסידות בעיר נתניה, בה ישנם 79 חולים חדשים, חלקם הגדול חסידי צאנז בעיר.

כמו כן, בעיר פתח תקווה ישנם 51 חולים חדשים, גם כאן חלקם הגדול בני הציבור החרדי. באמ"ן ציינו עוד, כי גם בעיר בת ים ישנה התפרצות של נגיף הקורונה, שם נחשפו בשבוע האחרון 85 חולים חדשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר