סאגת הסגרים. האזינו

בנט תוקף: "תרדו מהחרדים; הם לא שעיר לעזאזל"

שר הביטחון לשעבר, שבתוקף תפקידו טיפל בגל הקורונה הראשון ועמד בקשר בענין גם עם החרדים, מבקראת הטלת הסגרים דווקא על אזורי מגוריהם • האזינו למתקפה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
"הכי מקפידים יותר מכולם". האזינו למתקפה (תמונת אילוסטרציה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר מפלגת ימינה ח"כ נפתלי בנט יוצא היום (רביעי) למתקפה חריפה נגד הממשלה, בעקבות הטלת ה'הסגר' על העיר אלעד ושיכון צאנז בטבריה.

בראיון לגלי צה"ל אמר שר הביטחון לשעבר: "איבדו פה שליטה על המגיפה, ואז מה הממשלה עושה? כל פעם שהממשלה מאבדת שליטה בקורונה - רצים להאשים את החרדים. סוגרים את אלעד ושכונות חרדיות".

בנט, בעת שטיפל בקורונה (צילום: מתוך הטלגרם של בנט)

"אני אומר לך", אמר בנט למראיינת לוסי אהריש, "שהחרדים יותר ממושמעים משאר האוכלוסייה. אני מסתובב בבני ברק, באלעד, במודיעין עילית ובביתר עילית, ורואה שהציבור החרדי מקפיד יותר מהציבור הכללי על מסיכות ומרחקים ב'סופר'".

ח"כ נפתלי בנט סיים באמירה חד משמעית: "תרדו כבר מהציבור החרדי! הם לא שעיר לעזאזל".

עמיתתו למפלגה, ח"כ איילת שקד, פרסמה סרטון עידוד לתושבי אלעד שמאז הבוקר נתונים ב'סגר', שיבחה את הקפדתם על ההוראות ואמרה: "אני בטחה, שביחד נצלח גם את הגל הזה".

איילת שקד, היום (צילום: מתוך פייסבוק)

יצוין, כי מוקדם יותר היום העביר בנט מסר לנתניהו, כי הוא מוכן להיכנס לקואליציה בכל זמן, אפילו ללא תפקיד שר, ובתנאי שיהיה הממונה על הטיפול בקורונה.

"אני מוכן להתייצב מול כל משימה שיתנו לי לעשות", אמר בראיון ל'רדיו ללא הפסקה'. "אם יתנו לי להיות אחראי על המאבק בקורונה, אני נכנס תוך דקה וחצי. גם מהאופוזיציה אני מוכן לעשות את זה".

בנט הוסיף ואמר: "אני לא צריך להיות שר, כאזרח, אני מתייצב לכל משימה; אני אקח את כל האירוע הזה, ואני גם אדע איך לגייס את המעבדות לשם כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר