החמישי של 'דגל'

הכירו: זה הצוות שילווה את ח"כ אליהו ברוכי

חבר-הכנסת אליהו ברוכי, הצהיר אמונים במליאת הכנסת והפך לח"כ החמישי של 'דגל התורה'. "כיכר השבת" מציג את צוות הלשכה החדש: ישראל מאיר, דניאל זומר ובני דרוק (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אליהו ברוכי והצוות (צילום: דוברות, באדיבות המצלם)

מי שכיהן עד עתה כיו"ר סיעת 'יהדות התורה' בפתח תקווה, אליהו ברוכי, הושבע אמש (רביעי) במליאת הכנסת והפך לחבר כנסת מן המניין.

הצהרת האמונים של ח"כ ברוכי (צילום: ערוץ כנסת)

ברוכי, נכנס כחבר כנסת מטעם 'דגל התורה', לאחר שהתפטרותו של סגן השר אורי מקלב במסגרת 'החוק הנורבגי' נכנסה לתוקפה, והפך לח"כ החמישי של המפלגה הליטאית.

ח"כ אליהו ברוכי (צילום: דוברות)

'כיכר השבת' מציג את צוות הלשכה של הח"כ החדש:

ישראל מאיר ישמש כדובר ויועץ תקשורת. הקשר בינו לבין ח"כ ברוכי החל עוד בבחירות לרשויות המקומיות בפתח תקווה, אז ניהל מאיר את קמפיין הבחירות של 'יהדות התורה' בעיר. בהמשך, יחד עם שותפו יוני איזנשטיין, ניהלו השניים את קמפיין הדיגיטל של 'יהדות התורה', בשלוש מערכות הבחירות הארציות בשנה האחרונה, וזכו לשבחים.

ישראל מאיר (באדיבות המצלם)

"אליהו ברוכי, לפני התואר 'חבר כנסת', הוא חבר טוב", אומר מאיר בשיחה עם 'כיכר השבת', "יש בינינו קשר מאוד מיוחד וזה היה השיקול המרכזי בהחלטה לעבור לעבוד בכנסת. אומר זאת בהגייה הישיבתית: זה לא בגלל ה'חפצא' - זה לגמרי בגלל ה'גברא'".

דניאל זומר ישמש כעוזרו של ברוכי. זומר, מוכר במסדרונות משרדי 'דגל התורה' בבני ברק, שם החל לעבוד כפרויקטור במערכות הבחירות הצפופות בשנה וחצי האחרונות. הוא עבד במחלקות השכר, ובסבב השלישי, לאחר פטירתו הטראגית של איציק וייס ז"ל (נפטר לפני כחצי שנה משברון לב במהלך ימי השבעה על בנו. א"א) שריכז את העבודה הלוגיסטית בקמפיינים, ניהל זומר את המטה הלוגיסטי.

דניאל זומר (באדיבות המצלם)

בני דרוק, תושב שכונת גני הדר בפתח תקווה, ששימש בעבר כעוזרו של ברוכי במגוון תפקידים מקומיים, יעבור יחד עם הח"כ למשכן הכנסת.

בני דרוק עם ברוכי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר