פרסום ראשון

ישי לפידות עורק מרדיו 'קול חי' ל'קול ברמה'

אחרי 22 שנות שידור ברדיו קול חי, עובר ישי לפידות לתחנת הרדיו המוזיקלית של קול ברמה, קול פליי - שם יגיש תכנית חדשה גם במוצאי שבתות, בתחרות מול מנחם טוקר (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

התחרות בין תחנות הרדיו מתגבר. אמש (חמישי), חתם האומן היוצר והזמר ישי לפידות על הצטרפותו לתחנת המוזיקה החדשה 'קול פליי' מבית רדיו 'קול ברמה', זאת לאחר 22 שנות שידור ושירה ברדיו 'קול חי'.

לפידות יצטרף לצוות השדרנים והאומנים של 'קול פליי' ויגיש בתחנה את התוכנית המיתולוגית 'אישי בשישי' בכל יום שישי בשעה 15:00 ואת תוכנית הדגל של מוצ"ש בשעה 22:00.

ישי לפידות מסר בתגובה: "אני נרגש ושמח לקראת הזכות להיות חלק מערוץ המוזיקה 'קול פליי'. ותחילת שידוריי בו. המוזיקה היהודית והחסידית הייתה ותהיה הבסיס המרכזי לעבודתי וליצירה שלי ואין לי ספק שהיא תזכה לתנופת התפתחות משמעותית בבית שחרט על דגלו את קידומה של מוזיקה זו לטובת מאות אלפי שוחריה".

לפידות הוסיף ואמר: "אני מודה לתחנת קול חי בה שידרתי את תכניתי במשך 19 שנים ובמיוחד למנכ"ל אבי רוזן על הליווי והתמיכה לאורך הדרך".

מנכ"ל 'קול ברמה' אריאל דרעי מסר : "ישי לפידות הינו מעמודי התווך של המוזיקה היהודית והחסידית לצד הבנה עמוקה של הצרכים האקטואליים של קהל המאזינים ואין לי ספק כי כניסתו למשפחת 'קול פליי' תהווה מקפצה משמעותית עבורו, עבור התחנה ועבור המוזיקה עצמה"

מנהל 'קול פליי' צביקה כהן מסר: "ישי הוא בראש ובראשונה חבר אהוב ומקצוען מהמעלה הראשונה ואני יותר מגאה ושמח על העבודה העתידית לצידו".

המנהל המוזיקאלי של 'קול פליי' יואלי דיקמן מסר: "אני נרגש ושמח לקראת הצטרפותו של חברי ידידי ועמיתי ישי לפידות לערוץ שלנו. ישי ביכולותיו הנדירות יודע לשלב בין מוזיקה אותנטית לחדשנית לצד נגיעה במגוון רחב של אוכלוסיות, כישורים העולים בקנה אחד באופן מדוייק עם אופיה של 'קול פליי'.

לפידות יחל בהגשת תוכניתו 'אישי בשישי' כבר ביום שישי הבא (ער"ש פרשת בלק) ואת התכנית במוצ"ש מיד לאחר תום ימי בן המצרים.

עוד נמסר מ'קול פליי' כי התוכנית במוצאי שבת תייצר קונספט חדשני ומיוחד שטרם נשמע מעל גלי האתר תוך שימוש במגוון רחב של אמצעים דיגיטליים וצוות הפקה ועריכה מקצועני נרחב.

מנחם טוקר, מולו יתחרה עכשיו על אוזני המאזינים ישי לפידות במוצאי שבת, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מיימון ודיקמן בצהריים, בן לולו, דדיה ועכשיו גם את לפידות במוצ"ש. כל כך הרבה טאלנטים הם משקיעים שם מול טוקר אחד. מחמיא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר