מאחורי הקלעים

ברגע האחרון: פיצוץ בין מנחם טוקר לקול ברמה

הקמת 'קול פליי' והתחרות המתחדשת בין תחנות הרדיו החרדיות, עושה טוב לשדרנים המובילים המקבלים הצעות שכר גבוהות • טוקר קיבל הצעה לערוק - ובסוף סירב (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

חשיפת 'כיכר השבת': המשא ומתן בין איש התקשורת מנחם טוקר המשדר זה שנים ברדיו 'קול חי' - לתחנת המוזיקה 'קול פליי' מבית רדיו 'קול ברמה', התפוצץ בשבוע האחרון וההצעה לערוק נגנזה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי פיצוץ משא ומתן בין מנחם טוקר ל'קול ברמה', פינה תקציב לגיוסו של הזמר והיוצר ישי לפידות שערק למתחרים בסוף השבוע האחרון - אחר 22 שנה ברדיו 'קול חי' לתחנת המוזיקה 'קול פליי' מבית רדיו 'קול ברמה'.

גורם בכיר בתעשיית המוזיקה והרדיו אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "‏בסופו של יום מי שמרוויח מהתחרות בין 'קול ברמה' ל'קול חי', אלו האמנים החרדים שמקבלים הרבה מאוד כסף מהתחנות החרדיות".

כך נפרד ישי לפידות ממאזיני קול חי

כזכור, לפני כחצי שנה, חשפנו ב'כיכר השבת' כי איש התקשורת מנחם טוקר, המשדר זה שנים ברדיו 'קול חי', קיבל הצעה מהנהלת רדיו 'קול ברמה', להפעלת ערוץ המוזיקה החדש של התחנה.

ההצעה כללה, הפעלה מלאה של ערוץ המוזיקה כולל שידורים והעברת התוכניות שהוא מגיש כיום ב'קול חי' - לרדיו החדש, בנוסף, רדיו המוזיקה האינטרנטי של טוקר יתאחד עם ערוץ המוזיקה של 'קול ברמה'.

כפי שדווח אז, בין טוקר להנהלת 'קול ברמה' התקיימו מספר פגישות משא ומתן אך לא נרשמה כל התקדמות, שכן טוקר בחר להקפיא את ההצעה מאחר ותחנת הרדיו 'קול חי' נמצאת במכרז של הרשות השניה ובקרוב יוחלט מי הזכיין שיפעיל את הרדיו.

כידוע, על רדיו 'קול חי' מתמודדות שתי קבוצות עיקריות - מחד, עיתון 'משפחה', איש הרדיו עידו מור ורשת 'אושר עד' ומהצד השני - בעל השליטה בתחנה כעת, יצחק מירילשווילי, הבעלים של ערוץ 20.

אלא שלפני כחודש התחדשו המגעים בין מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' אריאל דרעי לעריקה של איש התקשורת מנחם טוקר - דרעי פרסם סטטוס לעוקבים שלו בחשבון WhatsApp, הוא העלה את תמונתו של טוקר, ולצדה כתב: "הרכש הבא של 'קול פליי', וזה רק עניין של זמן".

כך או כך, כאמור בסוף השבוע האחרון התפוצץ המשא בין טוקר ל'קול ברמה' וההצעה לערוק נגנזה: "טוקר לא חש בנוח לעזוב את רדיו 'קול חי' בזמן שהקבוצה במכרז על החיים שלה", אמר גורם המעורה בפרטים בשיחה עם 'כיכר השבת'.

מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' אריאל דרעי מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "מנחם טוקר הוא חבר קרוב ושדרן איכותי, אבל הן ב'קול פליי' והן ב'קול ברמה' משדרת נבחרת מקצוענית ומנצחת שעומדת בזכות עצמה, ההד והאהדה העצומים שזוכות שתי התחנות מעידות על כך יותר מכל. אנחנו באים לעשות טוב לעם ישראל בשיעורי תורה בחדשות ואקטואליה ובכל רבדי המוזיקה, מי שרוצה להצטרף לנבחרות המנצחות האלו מוזמן ועומד".

מנחם טוקר סרב להגיב לידיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר