דוגמה אישית

הרפובליקנים דורשים מטראמפ: 'שים מסכה'

נשיא ארצות הברית מתנגד לעטיית המסכות ובכירים במפלגתו קוראים לו להפסיק לזלזל ולהתחיל להראות דוגמה אישית • רופאו הסביר כי טראמפ עובר מידי יום בדיקת קורונה (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

התפשטות הקורונה מעיבה על סיכויו של נשיא ארה"ב המכהן לזכות שוב בבחירות שיתקיימו בעוד מספר חודשים, ובכירים במפלגה הרפובליקנית קוראים לטראמפ להפסיק לזלזל, ולהתחיל להציג דוגמה אישית, בין היתר על ידי עטיית מסכת פנים.

מזכיר הבריאות ושירותי האנוש אלכס אזר נשאל בראיון ל-CNN מדוע הנשיא אינו לובש מסיכה והסביר כי טראמפ עובר מידי יום בדיקת קורונה.

בהתייחסות להתפשטות הנגיף במדינה אמר אזר כי "זה מצב רציני מאוד, מאוד, והחלון שנועד לאפשר לנו לפעול ולהשתלט על זה הולך ונסגר".

בדרך כלל, במפלגה הרפובליקנית מגבים את הנשיא, אך כעת יצאו בקריאה פומבית כי עליו להקפיד על עטיית מסכה בציבור, לפחות כאשר הוא ליד אנשים אחרים.

הסנאטור הרפובליקני למאר אלכסנדר אמר בראיון, "זה יעזור אם הנשיא מעת לעת יעטה מסכה, כדי לעזור לנו להיפטר מהוויכוח הפוליטי שלפיו אם אתה בעד טראמפ אתה לא עוטה מסכה, ואם אתה נגדו אתה עוטה".

במפלגה הדמוקרטית, אף קראו לנשיא לחייב את כלל אזרחי ארה"ב לעטות מסכה בכל יציאה למרחב הציבורי, על מנת לצמצם את המשך התפשטות הנגיף.

יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי אמרה כי "המספרים אצלנו הם הכי גרועים בעולם, והנשיא אומר שאנחנו מתקדמים. הנשיא צריך לשמש דוגמה. גברים אמיתיים עוטים מסכות. תשמש דוגמה למדינה ותעטה מסכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר