באנו לעזור

טרגדיה אמיתית: איך מנקים כתמי כורכום מלק ג'ל?

כולנו היינו שם. לק ג'ל בהיר ויפה שחוטף כתמים כתומים ועקשניים כי תיבלנו עם כורכום בלי כפפות - וגם אם נשפשף במרץ עם סבון, הכורכום פשוט לא יורד. חברות, הנה פתרונות (טיפוח)

כתמי כורכום על הלק? יש מה לעשות (צילום: shutterstock)

הכורכום הוא מרכיב נפלא במטבח ומחוצה לו, עשיר ביתרונות בריאותיים ותמיד טעים יותר כשהוא בסביבה. אבל אחרי כל מפגש איתו, בין אם את זו שבישלה או זו שאכלה מזון שכולל כורכום - יש תוצאה אחת בלתי נמנעת: כתמים מעצבנים על הציפורניים שנעים בין זהוב חיוור לכתום צעקני ולא משנה כמה חזק תשפשפי עם סבון, הם פשוט לא יירדו. הטרגדיה כואבת שבעתיים כשמדובר בלק ג'ל טרי ויפה.

אבל בשביל זה אנחנו כאן. ניסינו 3 שיטות שהמליצו עליהן מומחים מתחום המזון - וזה מה שקרה:

סודה לשתייה + לימון

מערבבים סודה לשתייה עם מיץ לימון ומקרצפים את הציפורניים והאצבעות שהוכתמו בכורכום. לאחר מכן שוטפים במים וסבון - והציפורניים כמו חדשות. אגב, יש בונוס: האצבעות שלכן ירגישו רכות ורעננות אחרי הקרצוף הזה.

חומץ + סוכר

מערבבים חומץ וסוכר לכדי פילינג ומקרצפים את האזורים המוכתמים. למען האמת, הפילינג פחות מוצלח מתערובת הסודה לשתייה והלימון ותידרשו ל-3 סיבובים של קרצופים + שטיפה במים וסבון כדי שהציפורניים והאצבעות יתנקו היטב.

מיץ לימון + מים + אקונומיקה

השילוב הזה עבד הכי טוב. אחרי קרצוף בתערובת של מים עם מיץ לימון ומעט אקונומיקה, שטפנו היטב במים וסבון וכתמי הכורכום התאיידו.

יש לך טיפים להסרת כתמי כורכום מהציפורניים והאצבעות? ספרי לנו בתגובות!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית