מעצרו הוארך

"גומל החסדים" תקף שתי נשים חרדיות בבתיהן

בית המשפט החליט לא להתחשב בעובדה כי מדובר באדם חרדי ושילדיו הלומדים בחיידר עלולים להינזק, והתיר לפרסום חלק מפרטיו של חשוד שבכסות של גבאי צדקה תקף נשים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בית המשפט הורה על הארכת מעצרו של אדם שתקף נשים חרדיות, בשני מקרים שונים, באותו אופן: הציג עצמו כאיש חסד שבא לביתן כדי לעזור להן כלכלית, וניצל את ההזדמנות כדי לבצע את זממו.

מדובר בגבר בן 58, עובד בעיריית ראשון לציון, ובדיון בבית המשפט נדחתה בקשתו לאסור את פרסום פרטיו אלו מחשש ש"ייגרם נזק בלתי הפיך לו ולבני משפחתו, משום שעסקינן באדם חרדי שילדיו לומדים בתלמוד תורה", כדברי סנגורו.

הכל החל בסוף השבוע האחרון, כאשר על פי תלונת שתי נשים מאזור המרכז, האיש הגיע לביתן "במסגרת פעילות גמילות חסדים, ובאמתלה של עזרה על רקע מצוקתן הכלכלית, ביצע את העבירות הקשות", לטענת המשטרה.

אתמול (שלישי) הוא אותר, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. לאחר מכן, בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בפתח תקווה, האריכה השופטת אליאנא דניאלי את מעצרו של בשלושה ימים נוספים.

לאור אופן הפגיעה ושיטת פעילותו של הפוגע, פונה כעת המשטרה לכלל הציבור בהודעה חשובה: "אם ישנן נשים נוספות שנפגעו מהחשוד, עליהן לפנות לתחנת המשטרה הקרובה לביתן או לתחנת משטרת ראש העין".

עורך הדין מגן על מרשו (באדיבות המצלם)

פרקליטו של העצור, עו"ד אייל בסרגליק, אומר ל'כיכר השבת' כי "מדובר בעלילת דם כוזבת: מרשי איש ישר, שמחלק מזון, אוכל ותרומות לנזקקים".

"למרבה הצער, עניין זה נוצל לצורך תלונה כוזבת אודותיו. המשטרה ביקשה ארבעה ימי מעצר, ובית המשפט לא מילא את בקשתה. חפותו של מרשי תתברר בהמשך", בטוח עורך הדין.

עו"ד אייל בסרגליק (צילום: יח"צ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר