הקיצוצים בחדשות 13

ברק רביד זומן לשימוע, יאיר נתניהו לעג לו

במסגרת הקיצוצים ב'חדשות 13', זומנו עובדים בכירים בערוץ לשימוע • בין השמות: הכתב המדיני ברק רביד • בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לעג לו וספג מתקפה מימין ומשמאל (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ברק רביד (צילום מסך: חדשות 13)

הקיצוצים ב'רשת 13' נמשכים: אחרי המגישה טלי מורנו והכתב הפוליטי עקיבא נוביק שהתפטרו בשבוע שעבר מהערוץ, היום (ראשון) זומנו 5 כתבים ומגישים נוספים לשימוע לפני פיטורים - לאור מתווה הפשרה עליו חתמה ההנהלה בסוף החודש שעבר מול ועד עובדי חברת החדשות, במסגרתו יפוטרו או יפרשו מרצון כ-42 מעובדי הערוץ.

בין השמות הם: הכתב המדיני של הערוץ ברק רביד, החזאי דני רופ, כתב המגזין איתי ורד, הכתבת סמדר פלד והמגיש אלי ראכלין. דיווחים נוספים כי חזאית נוספת נעמה איזנברוך גם תעזוב במסגרת הקיצוצים.

בהודעה שפרסם ועד עובדי חברת החדשות נכתב: "אנו עומדים בפתחו של שבוע קשה,שבו ההסכם בין חברת החדשות לוועד העובדים יתורגם לשימועים לקראת פיטורין. מאחורי מכתבי הזימון שנשלחו לפני זמן קצר עומדים שמות עם פנים ובני משפחה מודאגים, שייפגעו כולם כתוצאה מהמחיר של תכנית הקיצוצים במתכונתה המרוסנת".

עוד מסר הוועד: "אנו מעדכנים בסיפוק, כי בעקבות הפעלת תכנית הפרישה מרצון במהלך הימים האחרונים, ירד מס'׳ הנכללים ברשימה מ-42 ל-37. כל העובדים שלא קיבלו היום מכתב זימון לשימוע - אינם נמצאים בסיכון לפיטורים מהחברה, והם נכנסים למסלול החסינות הקבוע בהסכם הקיבוצי, למשך שנה וחצי".

מ'חדשות 13' נמסר: "בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של תהליך התייעלות לא פשוט, ארגונית ופרסונלית. אנו נאלצים להיפרד מאנשי מקצוע מעולים . מן הראוי, ומפאת צנעת הפרט, שנמשיך לנהל את התהליך בתוך הארגון, ולא מחוצה לו".

בעקבות גל הפיטורים, קולגות מימין ומשמאל העובדים בערוצי התקשורת המתחרים, פרסמו הודעות תמיכה ועידוד באנשי התקשורת שזומנו לשימוע לפני פיטורים.

היה גם מי ששמח לאיד והותקף: יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה, פרסם ציוץ לועג לפיטורים של הכתב המדיני ברק רביד שכידוע בין השניים חילופי האשמות קשים בשנים האחרונות ברקע הסיקור של רביד את משפחת נתניהו - בתגובה לכך עיתונאים מימין ומשמאל תקפו את נתניהו הבן, "גם אם יש חילוקי דעות לא לועגים ושמחים לאדם שמאבד את פרנסתו", כתבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר