הסגר בביתר

משרד הבריאות: "טענות רובינשטיין מנותקות מהמציאות"

המשרד הבריאות הודפים את הביקורת של ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, בעקבות הסגר על העיר, ואומרים כי טענותיו מנותקות. "המשרד קשוב מאוד למגזר החרדי" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הבריאות יולי אדלשטיין (יונתן זינדל, פלאש 90)

במשרד הבריאות דוחים הבוקר (רביעי) את טענות ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, שטען כי הסגר שהוטל על העיר התקבל במסגרת "החלטות שרירותיות" וכי הוא עצמו קיבל את ההודעה על הסגר דרך התקשורת.

במשרד הבריאות טענו בתגובה כי "טענות ראש עיריית ביתר עלית מנותקות מהמציאות. משרד הבריאות קשוב מאוד למגזר החרדי. קיימות מלוניות, כולל כאלו המותאמות לדרישות הציבור החרדי. רק בימים האחרונים פונו 55 איש מביתר עלית למלונות, 40 מתוכם חולים והיתר מבודדים".

באשר לטענות רובינשטיין כי ישנם חולים הרוצים להתפנות למלוניות אך אין להם לאן, טענו במשרד: "אין חולה מאומת שצריך פינוי לבית חולים ולא מפונה. הדרישה של ראש העיר לפנות משפחות שלמות כאשר רק 30 אחוז מבני המשפה חולים - מסוכנת לבריאות המשפחה! ".

במשרד הדגישו: "גם המגבלות עליהן הוחלט נועדו לסייע לתושבים בקטיעת שרשרת ההדבקה, ושמירה על שלומם ובריאותם. ראש העיר מודע היטב למצב התחלואה בעיר והנסיבות, קיימנו עם הרשות הידברות מתמדת בשבועיים האחרונים ונמשיך לעמוד לצידה ולסייע".

כזכור, ראש העיר תקף אמש את ההחלטה להטיל סגר על העיר ואמר כי "בדומה להתנהלות המשרד בכל התקופה האחרונה, ההחלטות מתקבלות בשרירותיות מבלי שום התייעצות ושיתוף פעולה עם הרשות המקומית".

רובינשטיין אמר עוד כי הוא "מתנגד נחרצות לסגר, שלא יועיל דבר ורק יהפוך את העיר למדגרה של הנגיף. אנו מתחננים לפינוי חולים במשך שבועות ויש לנו תוכנית סדורה בעניין, אך לשווא. במקום זה, משרד הבריאות פועל בסנקציות ובהטלת מגבלות, מבלי שהוא פועל לסייע בהוצאת החולים מן העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר