דיווח מקומם

אדלשטיין הכריז על ההגבלות, והלך למסיבה

מיד אחרי שהודיע על הגבלת אירועים לעשרים משתתפים, ובטרם נכנסו ההגבלות לתוקפן, נסע שר הבריאות למסיבה סודית בעיר הרצליה, שם חגגו יום הולדת לאשתו (אקטואליה)

שר הבריאות יולי אדלשטיין (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ביום חמישי האחרון, הכריז שר הבריאות יולי אדלשטיין על שורת הגבלות נוספות לציבור - ומשם, כך על פי הדיווח של רועי ינובסקי במהדורת הערב של כאן 11, נסע לחגוג יום הולדת מאשתו.

לפי הדיווח, המסיבה הסודית נערכה בבית פרטי בהרצליה פיתוח, ולשם הגיעו עשרות מוזמנים - למרות שרגע לפני כן הודיע על הגבלת אירועים לעשרים משתתפים.

יצוין כי מבחינה חוקית אין בעיה באירוע, שכן ההגבלות עליהם הכריז אדלשטיין שעה קלה לפני כן טרם נכנסו לתוקפן, אך כאשר מדובר בשר הבריאות ובמאמץ למניעת התפשטות הנגיף, נטען כי יש בכך טעם לפגם.

אירנה נבזלין, אשתו של השר אמרה לכאן חדשות, "מאוד התלבטתי אם לעשות אירוע או לא. אמרתי לעצמי שאני אשים לב לכל ההנחיות ואגיד לכל האנשים שאנחנו שומרים לגמרי על ההנחיות - מסכות, בדיקות חום, רשימה סגורה של אנשים, אין אנשים בגיל מסוכן, עשיתי את זה בחוץ עם רווחים".

היא הוסיפה: "ביקשתי מכולם לבדוק לפני שהם באים שאין להם שום סימפטומים ושום כלום, ולצערי הייתי צריכה להוריד כמה אנשים שאמרו לי 'אני לא מרגיש טוב', אז חד משמעתי אמרתי לכאלה לא לבוא. אבל בסופו של דבר החלטתי שאי אפשר לדעת מתי הקורונה הזאת תסתיים ואני רוצה בכל זאת שתהיה לי אפשרות לראות את החברים שלי, אז בסוף החלטתי אחרי הרבה שיקולים שאני לא מבטלת".

מלשכת שר הבריאות נמסר בתגובה לכאן 11: "מדובר ברכילות זולה שאין לה קשר למציאות. כל התקנות וההנחיות מולאו כלשונן ובמלואן. העובדות מוכיחות זאת - רעיית שר הבריאות חגגה את יום הולדתה ביום חמישי שעבר בשעה 18:00 בערב, בחצר פתוחה וגדולה, עם פחות מ-50 אנשים, בדיוק בהתאם להנחיות משרד הבריאות, החלטות הממשלה והצהרותיו של השר אדלשטיין, כפי שהיו באותה עת".

"כבר בהזמנה הודגש שהאירוע ייערך בהתאם להנחיות המשרד, כולל מדידת חום בכניסה, עטיית מסכות, ריחוק והיגיינה. ואכן כך היה ובוצע באופן המחמיר ביותר. כמו כן, קרובי משפחה וחברים מבוגרים או מכל קבוצת סיכון ידועה אחרת התבקשו שלא להגיע כדי לא לסכנם. ואכן בכניסה לאירוע מדדו לכל אורח חום, נבדק שכל אורח עוטה מסכה ווידאו שהאורחים הם רק מבין רשימת המוזמנים. ביחד כל הנוכחים לא עלו על 50 איש".

עוד נטען בתגובה כי "השר הגיע לקראת סיום האירוע לברך את רעייתו, בשעת לילה מאוחרת, לאחר שרוב המוזמנים הלכו. כל טענה שסותרת את דברים אלה מהווה לשון הרע. מדובר בניסיון אומלל לגרום לפגיעה באמון הציבור במערכת הבריאות. אנחנו בטוחים שהציבור חכם מכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר