אלימות המשטרה

אשר: "הרגשה רעה"; מרגי: "תוקם ועדת חקירה"

חברי הכנסת החרדים ממשיכים להגיב לאלימות המשטרתית בהפגנה בירושלים לעומת ההפגנה בת"א; יעקב אשר אומר כי ההרגשה לא טובה ויעקב מרגי מזהיר את השוטרים (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חברי הכנסת אשר ומרגי (צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן.)

בפתח ישיבת ועדת חוקה הבוקר (ראשון) תקף יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה), את האיפה ואיפה בהתנהלות המשטרה בהפגנות אמש - של החילונים בתל אביב ושל החרדים בירושלים. ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) הזהיר את השוטרים האלימים.

שוטר מכה מפגין חרדי באגרוף (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"מה היה קורה אם הייתה נערכת אמש הפגנה בירושלים של 20 אלף חרדים, איזה כותרות היו בתקשורת על הצפיפות וההדבקות וחוסר האחריות של הציבור הזה?", תהה אשר בפתח דבריו.

לדברי אשר: "אם ההפגנה של החרדים בירושלים הייתה בהיקפים האלה זה היה נגמר בכמה מאות עצורים, ולא בעשרות עצורים. הרגשה לא טובה, הרגשה רעה אצלי הבוקר".

דברי ח"כ יעקב אשר (צילום: ערוץ כנסת)

עוד אמר יו"ר וועדת החוקה כי "המכנה המשותף להפגנה של אתמול ולהפגנות נוספות בירושלים, אותם אנשים מרגישים שסוגרים אותם בתוך גטאות. המכנה המשותף הוא אחד: חוסר פעילות אפקטיבי. האם ההחלטות שהתקבלו בחמישי יתקיימו ומתי.

"יש מספרים יפים בתוכנית הכלכלית, אבל תמיד יש את הכוכבית הקטנה. אם המעשים יהיו כמו בגל הראשון כנראה שנראה עוד הפגנות בשבוע הבא".

אשר הוסיף ואמר כי "גם מה שקשור למניעת הקורונה באיזורים אדומים. הממשלה צריכה להוריד לשטח את המל"ל, פיקוד העורף ומשרד הבריאות, ולא רק לשבת בוועדות".

ההפגנה האלימה בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס), יו"ר ועדת הכלכלה, התייחס הבוקר לאלימות המשטרתית בהפגנה בירושלים בציוץ בחשבון הטוויטר, בו כתב: "שוטרים צעירים, אל תסתבכו בשביל המפקדים שלכם. הכל מתועד! הקורונה תעבור, תוקם ועדת חקירה, יהיו גם עו"ד שיעשו מזה הרבה כסף.

"ואז באולמות בתי המשפט אתם תהיו בודדים לבד עם ההורים שלכם ועם הרבה הוצאות משפט, והמפקדים שלכם יקודמו, ימכרו לנו ערכים מזוייפים, אני נגעל מהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר