"כאב לי"

החרדי ששוטר הלם בראשו ונעצר - השתחרר • צפו

בית משפט השלום בירושלים שחרר ממעצר את החרדי שהעז אמש לשאול שוטר למה אינו עוטה מסכה בהפגנה ובתגובה הוכה במצחו באכזריות - כמו גם את שאר העצורים. צפו בו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"המכה שקיבלתי כאבה לי מאוד, רואים את הכל בסרטונים" - כך אומר לפני זמן קצר (ראשון) ל'כיכר השבת', עם שחרורו, החרדי שהוכה בהפגנה אמש בידי שוטר.

שופט בית משפט השלום בירושלים אורן סילברמן הורה על שחרורו של הצעיר, כמו גם של חמשת החרדים הנוספים שהיו עדיין עצורים מאז ההפגנה הסוערת נגד הסגר על 'קרית בעלזא'.

כזכור, התיעוד שחשף 'כיכר השבת' זעזע רבים, לאחר שנצפה בו שוטר שהובך משאלת מפגין מדוע אינו עוטה מסכת הגנה מקורונה על פניו, ובתגובה הלם בעוצמה בראשו של השואל.

לאחר מכן, ככל הנראה לאחר שהבינו שהסתבך, ניגשו חבריו של השוטר לצעיר אותו היכה, ועצרו אותו בכוח כשלטענתם הוא ניסה לגנוב ממנו את מכשיר הקשר.

כאמור בבית המשפט נדחתה עמדת המשטרה, והעצור שוחרר לביתו, לאחר שבמהלך הדיון תהה פרקליטו עו"ד שלומי בן שבת "אם הוא ניסה לגנוב את מכשיר השוטר, למה זה לא עצר אותו מיידית".

במקביל, כזכור, לשוטר המכה מצפה חקירה במחלקה לחקירות שוטרים, אליה הוא כבר זומן מוקדם יותר היום.

ממשטרת ישראל נמסר לאחר האירוע בתגובה: "במהלך מחאה שהתקיימה אמש בירושלים, החלו מאות מפגינים להפר את הסדר הציבורי במקום, להתפרע, ליידות אבנים, חפצים וביצים לעבר השוטרים, לחסום ציר תנועה ולהשליך מחסומי משטרה. כוחות המשטרה פעלו במקום נגד פורעי החוק ועצרו חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי".

"ככל שעולות טענות כלפי מי מהשוטרים שפעלו במקום, מן הראוי שיבדקו ע״י הגורמים המוסמכים לכך כמקובל, ולכן המקרה יועבר מיוזמתנו לבדיקה בהתאם. נמשיך לאפשר קיומן של מחאות בגבולות החוק, אולם לא נאפשר אלימות מכל סוג שהיא והפרת בוטה של הסדר הציבורי בניגוד לחוק".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר