עד לסיום החקירה

השוטר שנתן אגרוף לחרדי - יועבר מתפקידו

השוטר שחבט בחרדי באגרוף, לאחר שהעיר לו כי לא עוטה מסכה, יועבר מתפקידו ולא ישמש בתפקיד שכרוך במגע עם הציבור. עורך דינו: "דורש את המצלמות מהמשטרה" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר הסערה שפרצה היום (ראשון), בעקבות השוטר שהעניק לחרדי אגרוף בפרצוף, הודיעה המשטרה, כי השוטר יועבר מתפקידו ולא ישמש בתפקיד הכרוך במגע עם הציבור.

סערת השוטר והאגרוף ב'כיכר השבת'>>>

בעקבות הסערה והזעם בציבור החרדי ובציבור הכללי, כנגד השוטר שנתן אגרוף לבחור חרדי, רק בגלל שהעיר לו כי הוא לא עוטה מסכה.

צמרת המשטרה קיבלה הערב החלטה להדיח לעת עתה את השוטר מתפקידו , עד שיוברר מה בדיוק היה.

התקיפה האלימה של השוטר

עורך דינו של השוטר, איתן להמן, אומר לאחר הדחתו: "מרשי נמצא בחזית של העבודה הקשה והסיזיפית של יישום תקנות שעת חירום מול אוכלוסיה אשר מתנגדת ליישום התקנות ופועלת תוך הפרות סדר, והכל לשם הגנה על שלום הציבור. אף אחד מאיתנו לא היה רוצה להיות במקומו בימים הקשים האלה".

"הסרטונים כפי שהועלו באופן חד צדדי אינם משקפים את האירוע במלואו, ומרשי פעל בכח סביר ודווקא תוך דאגה לציבור כולו, אפילו לציבור העויין את התקנות".

"למרבה הצער, משטרת ישראל לא סיפקה למרשי ולחבריו מצלמות גוף. אני סמוך ובטוח, שלו אלה היו קיימות, הדבר היה תומך בטענותיו".

מהמחלקה לחקירות שוטרים נמסר, כי "המחלקה לחקירות שוטרים חקרה היום שוטר יס״מ המשרת בירושלים בחשד לתקיפה במהלך הפגנה אתמול בשכונת רוממה בעיר. על פי החשד בשני מקרים תקף השוטר מפגינים לא סיבה הנראית לעין. בתום חקירתו הורחק השוטר מכל מתקן משטרתי וחקירת האירועים נמשכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר