"לא הייתה כוונה"

אחרי המאמר: 'המודיע' מתנצל בפני בעלזא

מאמר שפורסם ב'המודיע' על חשיבות השמירה על ההנחיות, "העליב" גורמים בחסידות בעלזא, בעקבותיהם מפרסם הבוקר העיתון התנצלות: "לא הייתה כל כוונה להטיל דופי" (ברנז'ה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הסגר בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מאמר שפורסם אמש (ראשון) בעיתון 'המודיע', בנוגע לשמירה על ההנחיות למניעת התפשטות נגיף ה'קורונה', הצליח להכעיס גורמים שונים בחסידות בעלזא, שנפגעו מאד מהדברים, מה שהביא את העיתון לפרסם הבוקר הודעת התנצלות.

במאמר שהופיע אמש מעל דפי העיתון ועסק בפעולות האכיפה של המשטרה בשכונות ובערים החרדיות נכתב כי "העובדה שהגענו למצב הזה מעידה על כשל. אם היינו מקפידים יותר כולנו על כללי המרחק וההיגיינה שהיום מוכח שמדובר בכללים מצילי חיים, ולא בהחלטות דרקוניות, לא היינו מגיעים לרגע הזה".

עוד נכתב במאמר, בקטע שהעליב את אותם גורמים מבעלזא כי "עובדה שפה ושם יכולנו לראות כאלה, יחידים או ציבורים שמבחינתם המסכה היתה המלצה בלבד. יכולנו להיכנס לבתי כנסת ולראות מתפללים שמתפללים בצפיפות, וללא מסכה, ובלי הקפדה על הכללים, ראינו ולא מחינו, וכעת אנו משלמים את המחיר. חבל!".

כאמור, הדברים עוררו אי נוחות בקרב גורמים בחסידות בעלזא אשר בחרו לחשוב כי הדברים כוונו כנגדם - למרות שדייני החסידות פרסמו דברים דומים על חשיבות השמירה על ההנחיות.

בעקבות כך, יממה לאחר שפורסם המאמר החריף ב'המודיע' בחרו לפרסם הבוקר הודעת התנצלות בפני החסידות - מבלי להזכיר את שמה כמובן.

לשון ההתנצלות: "בידיעה אתמול נכתבו המילים - 'כשלנו בכך שלא מחינו מול יחידים או ציבורים שמבחינתם ההנחיות הן בגדר המלצה בלבד'. למותר לומר שלא היתה כל כוונה חלילה להטיל דופי בציבור מסויים, אלא הדברים נכתבו בטעות כמובן, ובצורה כוללנית ועל כך התנצלותנו".

גורמים באגודת ישראל אומרים כי "לא ברור למה דווקא בעלזא בחרו להיעלב, אולי זה בגלל שהחסידות באור הזרקורים כעת, בשל הסגר שהוטל על קריית בעלזא בירושלים, סגר שעורר זעם גדול בקרב התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר