ראיון אולפן

המערכת החדשנית שהתגלתה כפתרון בזמן המשבר • צפו

מי מאיתנו לא נתקל בחוויה לא נעימה בהזמנת מונית? שני יזמי הייטק חרדים בתחום התחבורה הגיעו לאולפן כדי לספר על הפתרון שלהם להתאמת השירות בעידן המודרני לציבור החרדי (רכב, מקודם)

(צילום:שאטרסטוק)

שני יזמי הייטק חרדים מאיר רותם ואריה בלומנטל יזמים בתחום התחבורה לציבור החרדי הגיעו לאולפן כיכר כדי לספר על הפתרון שהגו כדי לגשר על הפער הקיים בתחום הזמנת המוניות בין הציבור הכללי המשתמש באפליקציות ייעודיות, לבין הציבור החרדי שהגישה שלו לפיתוחים טכנולוגיים, מוגבלת.

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ הרב אורי מקלב: "אני משתמש בדוגמא של take me בפעילות מול חברות וגופים ההופכים את הטלפון הכשר לחסום למתן שירות, וקורא להם ללמוד כי עם רצון טוב ניתן לגשר על הפערים הטכנולוגיים. (באדיבות המצלם)

אפליקיית Take me פותחה אחרי שנים של פעילות עניפה בתחום התחבורה, היא בעצם אפליקציה שמותקנת על מכשירי הטלפון החכם ומבצעת את מה שכולנו כל כך אוהבים שיקרה - הזמנת מונית לנסיעה שבאמת מגיעה בזמן.

אך החידוש העקרי הוא ההנגשה למגזר החרדי.

בעלי הסמארטפונים מכירים כבר את הנוחות של הזמנת מונית בלחיצת כפתור, אך היכולת להזמין מונית או שליחות בצורה דיגיטלית וקלה המותאמת למגזר החרדי עדיין לוקה בחסר. הפיתוח החדש מאפשר את החדשנות הזו לראשונה במכשיר סלולרי כשר, נטול אפליקציות.

אפליקציית Take me בנויה על מערכת טלפונית ממוחשבת שבמקום להתקשר לתחנת מוניות ולחפש מונית פנויה, מתקשרים ל- 6316* והאלגוריתם המיוחד שפיתחה החברה מזהה את מיקום המתקשר בזיהוי קולי ומשם חווית המשתמש ממשיכה לאורך כל הדרך: המשתמש יוכל לדעת מי הנהג, מתי הוא מגיע, באיזה סוג רכב, מה עלות הנסיעה (כמובן לפי תעריפים של משרד התחבורה) מה זמן ההגעה המשוער ליעד, ובאם חלילה נאבד משו במונית בקלות תוכלו למצוא את הנהג ולקבל את הפריט בחזרה.

השר בצלאל סמוטריץ': "מבקש מ take me להעלות לקצב משמעותי את פיתוח מערכת הקארפול (נסיעה שיתופית המאפשרת לכל נהג לאסוף נוסעים) בכפוף לתקנות המשרד ובהתאמה לאופי השימוש של המגזר החרדי". (באדיבות המצלם)

חלק נוסף שבאה האפליקציה לפתור הוא בתחום הזמנת המשלוחים ונסיעות שיתופיות.

אז אם יצאתם לחל"ת או שאין לכם כרגע מקור הכנסה ואתם רוצים להתנסות בחוויה, יש באפשרותכם בקלות להצטרף לקהילת טייק מי - כל הפרטים בכתבת הוידאו.

להורדת האפליקציה, כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר