הפגישה עם נתניהו

אייכלר: נפגעי סגר יפוצו; לשכת רה"מ: לא התחייבנו

שלל הודעות חברי הכנסת, שמיהרו ליטול קרדיט בעקבות פגישתם עם ראש הממשלה, כללו גם בשורה חשובה, אך מבדיקת 'כיכר השבת' עולה, כי היא לא מדויקת בעליל (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ח"כ אייכלר (צילום: Yehuda Haim/Flash90)

חברי הכנסת של יהדות התורה מיהרו להוציא הודעות לתקשורת לאחר הפגישה שקיימו היום (שני) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, אלא שמבדיקת 'כיכר השבת' עולה, כי הוא לא ממהר להיענות בחיוב לכל מה שהועלה בפניו, ובסביבתו אף מכחישים את אחת מהצהרות הח"כים.

וכך נכתב בהודעה שהוציאה לשכתו של ח"כ ישראל אייכלר: "לדרישתו של חבר הכנסת, הורה ראש הממשלה נתניהו למשרד האוצר, להעניק פיצויים לכל בעל עסק או עובד שנפגע כלכלית מן הסגר על עיר או שכונה שהוכרזו כ'אזור מוגבל', בדיוק כמו נפגעי הסגר הכללי".

הבשורה לכשעצמה אמנם חשובה, אך מבדיקת 'כיכר השבת' כאמור עולה, כי בניגוד מוחלט לנכתב, נתניהו לא אישר כי פיצויים שכאלו יועברו, ובוודאי שלא השמיע כל התחייבות בנידון.

בלשכתו של ראש הממשלה אמרו ל'כיכר השבת', כי אמנם כל בקשות הח"כים והבכירים החרדים ייבדקו, אך לא הובעה עד כה התחייבות בנושא זה.

יצוין, כי גם בקשתו של ח"כ אליהו חסיד להקמת 'קבינט קורונה חרדי' לא התקבלה. מה שכן הוחלט, כפי שנחשף בכיכר השבת', הוא לאמץ את דרישת חלק מהח"כים למנות שני נציגים, מש"ס ומיהדות התורה, כ'מתאמים' מול משרד הבריאות בכל ענין הטלת הסגרים והחלטות הקורונה השונות הרלוונטיות לציבור החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר