תכנית חדשה • 'ההסתדרות'

הדאגה לעובדים בצל הקורונה • ראיון אולפן

דווקא כעת, כשבעולם כולו חל כרסום בכוחה של העבודה המאורגנת, ישראל רושמת תנופת שיא של התאגדויות חדשות • סדרת ראיונות עם אנשי המפתח ב'הסתדרות' (חדשות)

ארנון בר-דוד - יו"ר ההסתדרות (צילום: יח"צ)

ההסתדרות הכללית, שמוסדותיה מילאו תפקיד מוביל בהקמת מדינת ישראל, ממשיכה להיות גורם משפיע ומשמעותי במשק גם בימים אלו.

דווקא כעת, כשבמדינות רבות חל כרסום בכוחה של העבודה המאורגנת, ישראל רושמת תנופת שיא של התאגדויות חדשות. החל בעובדי התעשייה המסורתית ועד עובדי ההייטק – ארגון העובדים הגדול בארץ ממשיך לשקוק חיים, לגדול ולהגשים את החזון שלאורו הוקמה ההסתדרות לפני מאה שנה.

מאז כניסתו של ארנון בר-דוד לתפקיד יו"ר ההסתדרות, הארגון מיצב את מעמדו כבית של כלל העובדים בישראל. רשימת ההישגים המתארכת של ההסתדרות משפיעה על המציאות של כל אחת ואחד מאיתנו ומקבלת ביטוי לא רק בהתאגדויות חדשות אלא בהגנה חסרת פשרות על הזכויות שלנו במקומות העבודה.

ארנון בר-דוד - יו"ר ההסתדרות

לאולפן כיכר הגיע אודליה מעודה רכזת הסקטור החרדי בהסתדרות באגף לאיגוד מקצועי, כדי לספר על ההתמודדויות השונות בימי הקורונה המאתגרים.

אודליה מעודה רכזת הסקטור החרדי בהסתדרות

ההסתדרות הכללית שנוסדה בשנת 1920 היא ארגון העובדים הגדול והוותיק בישראל. הארגון שמוסדותיו מילאו תפקיד מוביל בהקמת המדינה, ממשיך למלא גם היום תפקיד מרכזי בהגנת זכויות העובדים והגמלאים, תוך דגש מיוחד על קידום השוויון וצמצום פערים בחברה הישראלית.

ההסתדרות מטפלת בענייניו המקצועיים והכלכליים של ציבור העובדים: התאגדות עובדים וייצוגם אל מול המעסיק, חתימה על הסכמים קיבוציים למען שיפור תנאים והבטחת ביטחון תעסוקתי, קידום זכויות הפנסיה ודאגה לעתידם של העובדים, הנשים והגמלאים ועוד.

ההסתדרות מקדמת את פעילותה בכל רחבי הארץ באמצעות איגודים מקצועיים, הסתדרויות ארציות בענפי עבודה שונים והסתדרויות במרחבים הפזורים בכל רחבי המדינה. לנוכח כניסתם של סקטורים חדשים לעולם העבודה המאורגנת, תנופת ההתאגדות מקבלת ביטוי גם בהקמה של איגודים חדשים בהסתדרות.

נתקלתם בבעיה במקום העבודה? מעוניינים להתאגד? התקשרו למוקד השירות והמידע בהסתדרות 2383*

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר