"להרחיק שוטרים אלימים"

מאיר קקון, שהותקף על ידי שוטר, משחזר: "אני בטראומה"

תיעוד הפלת הצלם על ידי שוטר במהלך הפגנה בירושלים, הביאה להשעייתו מהמשטרה אך מאיר קקון, הצלם, עדיין בהלם: "אני חושש לצאת מהבית, וסובל מכאבי ראש ומחבלות בגוף" (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מתוך @ariel_elharar_ בטוויטר)

מאיר קקון, הצלם שהופל על ידי שוטר בעת שתיעד את ההפגנה אמש בירושלים נגד הטלת הסגר על שכונות חרדיות בעיר, משחזר הערב (שלישי) ומספר: "אני בטראומה".

בשיחה עם 'כיכר השבת' סיפר כי הוא סובל מכאבי ראש וחבלות בגוף עד עכשיו, שכן הוא הוטח ארצה בחוזקה על ידי השוטר, לשווא.

"לא מובן לי מדוע הותקפתי", הוא מוסיף, ומספר כי הוא עדיין בהלם. "לא ישנתי כל הלילה ואני לא מרוכז. אני חושש לצאת מהבית ואני לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום".

לכן, שכר את עו"ד דניאל שריד האומר ל'כיכר השבת', " שוב ושוב אנו נחשפים לאלימות שאינה מדתית מצד משטרת ישראל".

"מרשי הותקף לשווא!", טוען עורך הדין. "השוטר היה אחוז עמוק ופשוט הלם בו בעוצמה. יתן לראות זאת בתמונות ובסרטונים שבידינו".

עו"ד שריד הוסיף, "מרשי הגיע למקום בכדי לצלם שכן הוא צלם מטעם התקשורת. אין סיבה לתקיפה מלבד חוסר שליטה והתנהלות בריונית מצד השוטר".

במקביל לתלונה במח"ש, מוסיף עורך הדין, "נגיש תביעה בגין נזקי הגוף והנפש אשר נגרמו למאיר, שכעת ממשיך בטיפולים הרפואיים ומצבו הפיזי והנפשי מורכב".

לסיום הוא אומר כי "הגיע הזמן שהשר לביטחון פנים יורה להרחיק לאלתר שוטרים אלימים שלא עושים מלאכתם נאמנה".

ממח"ש נמסר כי "המחלקה לחקירות שוטרים חקרה היום שוטר מג"ב בן 25 בחשד לתקיפה בשכונת רוממה בירושלים. על פי החשד במהלך פעילות לפיזור הפגנות אתמול בערב פגע השוטר בחוזקה באדם שנכח במקום ללא סיבה הנראית לעין. בתום חקירתו הורחק השוטר בתנאים מגבילים. נסיבות המקרה עדיין נחקרות".

מדוברות המשטרה נמסר כי "התיעוד מההפגנה בירושלים בו נראה לוחם מג"ב רץ ומפיל אזרח הועבר כבר אמש לבדיקת מח"ש. עם קבלת ממצאי בדיקת מח"ש תתקבל החלטה משמעתית בעינינו. בשלב זה ועד קבלת ההחלטה הורחק הלוחם מכל פעילות מבצעית".

"מדובר בהפגנה בה השתתפו מאות מתפרעים שהשליכו חפצים וירו זיקוקים לעבר השוטרים כתוצאה מכך נפצעו 3 לוחמי מג"ב באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי. לצד זה אנו רואים בחומרה כל מקרה של אלימות כלפי אזרחים שנוגדת את נהלי השימוש בכוח ומטפלים באופן יסודי בכל מקרה שמובא לידיעתנו", מוסיפים במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר