אלימות משטרתית

צפו: שוטר תוקף את העיתונאי עקיבא וייס

עקיבא וייס, כתב לענייני חרדים ודתות של 'כאן חדשות', הותקף הערב (שלישי) באלימות קשה בידי שוטרים במהלך ההפגנה בביתר עילית. מוקדם יותר מפגין תקף את ד"ר אבישי בן חיים (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יוסי שוואב)

איש התקשורת עקיבא וייס, המשמש ככתב לענייני חרדים ודתות של 'כאן חדשות', הותקף הערב (שלישי) באלימות קשה בידי שוטרים.

וייס, שהגיע לסקר את הפגנת תושבי העיר ביתר עילית המתקיימת בשעה זו בכניסה לעיר, בעקבות הסגר שהוטל עליהם - הותקף במהלך עבודתו העיתונאית בידי מספר שוטרים.

השוטרים גררו את וייס באלימות לאורך מטרים ארוכים, ולפי עדי ראיה, ללא כל סיבה הנראית לעין.

תקיפת ד"ר אבישי בן חיים (צילום: יוסי אלי)

"אם עקיבא וייס היה ללא כיפה או ללא לבוש חרדי, האם הוא עדיין היה מותקף כך?", תוהה אחד המפגינים.

ועד עיתונאי תאגיד השידור גינה בחריפות את תקיפתו של עקיבא וייס, "שבא למלא את שליחותו העיתונאית בסיקור הפגנה בביתר עילית. הימים המתוחים הללו רוויי ההפגנות והמחאה הם מבחנה האמיתי של הדמוקרטיה. תפקידנו לסקר את ההפגנות בהגינות, תפקיד המשטרה לאפשר את קיומן ולאפשר לנו לסקרן. פעם אחר פעם שוטרים נוהגים באגרסיביות בעיתונאים - הגיע הזמן לעצור את זה".

מוקדם יותר הערב, ד"ר אבישי בן חיים, הכתב והפרשן לענייני חרדים של 'חדשות 13', הותקף בהפגנה מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים - שקיימו מאות אזרחים במסגרת מחאת "הדגלים השחורים" על התנהלות הממשלה במשבר הקורונה.

בן חיים הותקף בצעקות ע"י קומץ מפגינים בטענה שהוא מצדד בדיווחים ובכתבות שלו בעד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

חברו לעבודה, העיתונאי יוסי אלי מ'חדשות 13' שתיעד את התקיפה צייץ בטוויטר: "‏מה שעושים בהפגנת הדגלים השחורים מול המעון לאבישי בן חיים היקר זה במילה אחת תקיפה נוראית. עוד עיתונאי מותקף. וזה לא משנה בכלל מאיזה צבעי קשת פוליטית"

מארגני מחאת הדגלים השחורים הביעו מחאה על תקיפת העיתונאים ומסרו כי "אנו רואים בחומרה רבה את תקיפת העיתונאי אבישי בן חיים ומגנים זאת בכל לשון. זוהי לא דרכנו. אנו מאמינים שצריך ואפשר לנהל שיח נוקב, אמיתי ומכבד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר