טיבי זעם. צפו

"יאיר לפיד, אתה יהיר ושקרן; אל תשחק איתי"

בכיר 'המשותפת' ח"כ אחמד טיבי התגולל בנאומו היום בכנסת על יו"ר יש עתיד לפיד, שלדבריו הפיץ את השמועות על שיתוף פעולה עם הליכוד בבחירות לוועדה למינוי שופטים • צפו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
המתקפה של טיבי על לפיד (צילום: ערוץ כנסת)

דריכות בכנסת לקראת ההצבעה, שתתקיים בהמשך היום (רביעי), על מינוי החברים בוועדה למינוי שופטים. בנאום סוער במליאה, יצא ח"כ אחמד טיבי נגד יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד, והכחיש את הדיווחים כי ח"כים ערבים יצביעו עבור נציגת הליכוד.

וכך פתח בכיר 'הרשימה הערבית המשותפת' את נאומו: "נדבר על חוק היהירות של יאיר לפיד, שאמר שלא ייתכן שימכרו את הערבים ו'המשותפת' לליכוד, בבחירות לוועדה למינוי שופטים".

"יאיר, אתה שקרן. אתה יהיר", המשיך טיבי ותקף את לפיד, "ואל תשחק איתי משחקים; אל תתערב ברשימה המשותפת - שכולה תצביע אותו הדבר".

חבר הכנסת טיבי אף הודיע, כי "מכאן והלאה, לא נתייעץ עם יאיר לפיד כשנקבל החלטות ברשימה המשותפת", ותהה בכעס: "מאיפה באה היהירות שלך? מתי בחיים תמכת במשהו שלנו?".

כזכור, לחברות בוועדה למינוי שופטים מתמודדים ח"כ אוסנת מארק (הליכוד) וח"כ צבי האוזר (דרך ארץ), שיכהנו כנציגי הקואליציה, כמו גם שרת המשפטים לשעבר ח"כ איילת שקד (ימינה) וח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) מהאופוזיציה.

ח"כ שקד. ארכיון (צילום: ישי כהן, כיכר השבת)

עיקר המאמץ של לשכת ראש הממשלה נתניהו מכוון לכך ששקד לא תצליח להיבחר, ולשם כך אף שוגרו איומים לחברי 'כחול לבן' הקואליציונית בדבר הליכה לבחירות, אם זו תנצח לבסוף בהתמודדותה.

יצוין, כי גם ההכרעה בדבר זהות הח"כים שיכהנו כחברים בוועדה למינוי דיינים תיפול היום, אך בענין זה לא דווח על דרמות מיוחדות.

צפו במתקפה על לפיד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר