קידוש השם

כוכב הכדורסל הופיע למשחק עם לוק חרדי

אמארה קארסיירס יהושפט סטודמאייר, שעבר מהליגה האמריקאית NBA לקבוצה ישראלית, הפתיע כאשר במשחק עם לבוש חרדי, ומסכה עם הכיתוב לשון הרע לא מדבר אלי (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מסך מתוך ספורט 5)

כוכב הכדורסל האמריקני אמארה קארסיירס יהושפט סטודמאייר, הפתיע אמש (ראשון) את חבריו לקבוצה והגיע למשחק בלוק חרדי.

סטודמאייר שיחק תקופה ארוכה בליגה האמריקאית ה-NBA וכעת משחק בקבוצת 'מכבי תל אביב', הגיע למשחק הפיינל פור, כשהוא עם מגבעת וחליפה ועם מסיכה של "לשון הרע לא מדבר אלי".

הדבר גרם לקידוש השם גדול, כאשר עשרות אלפים בארץ ובעולם צפו במשחק בשידור חי.

(מתוך אינסטגרם)

כוכב הכדורסל האמריקני אמארה קארסיירס יהושפט סטודמאייר חי חיים יהודיים כעשור - מידי יום הוא מתפלל, מניח תפילין ולומד תורה בבית כנסת ואף מקפיד על שמירת שבת וכשרות. בעבר אף למד תקופה בישיבת אש התורה.

בשנת 2011 הוא התגייר, זאת לאחר שאמו גילתה לו כי השורשים שלו הם יהודיים, ולאחרונה קיבלו חייו תפנית חשובה נוספת לאחר ששמו הלועזי השתנה ליהודי וכיום נקרא שמו בישראל - יהושפט. לפני כשנה וחצי קיבל אזרחות ישראלית.

בראיון שהעניק בעבר ל'ווינט' סיפר סטודמאייר כי מי שבחר את השם 'יהושפט' היה הרב שלו: "אז, עדיין לא ידעתי מי היה יהושפט, אבל אחרי שבדקתי בתורה - הודיתי לו שהוא בחר דווקא בשם הזה. יהושפט היה מלך יהודה, ודאג להפיץ את התורה".

כשנשאל מדוע הוא הוא הולך עם ציצית, השיב כי הוא עושה זאת כי זה מה שצריך על פי ההלכה היהודית, אך לא רק "היא מגנה עלינו, ומאפשרת לי להמשיך לבנות את מערכת היחסים שלי עם אלוקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר