אחרי הניצחון במענקים

עימות סוער: "מה כואב לאיווט שילד חרדי יקבל מאה שקל"

ההישג של הציבור החרדי - בכך שהממשלה נכנעה והסכימה ל'מענקי קורונה' גם עבור הילד הרביעי והלאה - הוביל היום לחילופי משפטים קשים והאשמות ב"אנטישמיות" • צפו בעימות הסוער (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' באב תש"פ | 28.07.20
(צילום: ערוץ כנסת)

עימות סוער פרץ היום (שלישי) בוועדת הכספים של הכנסת, על רקע ניצחון החרדים עם האישור שהושג ל'מענקי קורונה' גם עבור משפחות ברוכות ילדים. במוקד: נציג 'ישראל ביתנו' ח"כ אלכס קושניר.

הכל החל כאשר ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) הטיח בחבר הוועדה קושנר כי "ליברמן גם נגד העצמאים והמובטלים", לאחר שזה תקף בבוטות את המענק שהוחלט לתת גם על הילד הרביעי והלאה.

ח"כ קושנר הגיב לקרעי: "אתה קראת לי מקודם ברדיו אנטישמי", וקרעי השיב: "נכון מאוד. אתה נגד ילדים חרדים. מה כואב לך ולליברמן שילד חרדי יקבל 100 שקל?".

קושנר: "אתה לא יודע כלום על אנטישמיות". קרעי: "אתה וליברמן - כל דבר שיש לו ריח של חרדי, אתם לא מסוגלים להריח. די כבר עם זה". קושנר איים בתגובה: "בפעם הבאה שאתה קורא לי אנטישמי, אני מגיש נגדך דיבה"

"מה כואב לכם, מה? אתה וליברמן כל הזמן נגד החרדים. אתה הוצאת סרטון אנטישמי", המשי, הח"כ מהליכוד והזכיר את הסרטון הפוגעני נגד נשים שומרות מסורת, והח"כ מישראל ביתנו התגונן: "לא אמרתי מילה אחת על אנטישמיות".

המתווה המוסכם החדש, שהושג באיומי יו"ר הוועדה גפני, קובע כי גם הילד הרביעי, כמו השלושה שלפניו, יזכה ב-500. ועבור כל ילד, מהחמישי והלאה, יקבלו הוריו 300 שקלים. כל זאת, חוץ ממענק 750 השקלים שיקבל כל אחד משני ההורים, ככל אזרח אחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר